۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۳۷۰۰۹

کاروان پیاده روی بزرگ «غدیر تا ظهور» در قم برپا می شود

کاروان پیاده روی بزرگ «غدیر تا ظهور» در قم برپا می شود
کاروان پیاده روی بزرگ "غدیر تا ظهور" عصر روز عید سعید غدیر در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم با شعار «ایمان به غدیر، امید به ظهور» برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، کاروان پیاده روی بزرگ «غدیر تا ظهور» عصر روز عید سعید غدیر در بلوار پیامبر اعظم (ص) با شعار «ایمان به غدیر، امید به ظهور» برپا می شود.

حجت الاسلام ذاکری رئیس ستاد دهه امامت و ولایت استان قم در جلسه این ستاد که با حضور نمایندگان دستگاهها و مجموعه های دخیل در برپایی کاروان پیاده روی برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت تعظیم این عید بزرگ خواستار هماهنگی و نقش آفرینی پررنگ همه دستگاهها برای برگزاری این جشن و مراسم باشکوه پیاده روی در این روز شدند.

حجت الاسلام میرزا محمدی نیز با اشاره به پیش قدم بودن شهر مقدس قم در ایجاد اجتماع و جشن های غدیری، سابقه این کاروان در شهر مقدس قم را چند ساله و مورد عنایت مراجع دانستند و خواستار هماهنگی و همکاری دستگاهها در برپایی بهتر کاروان غدیر تا ظهور نسبت به سالهای گذشته شدند.

حجت الاسلام حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد جمکران نیز گزارشی از تشکیل کمیته اجرایی و فعالیت کارگروهها و اقدامات انجام شده ارائه کردند و همچنین شعار محوری امسال کاروان را، ایمان به غدیر، امید به ظهور تعیین گردید.

نمایندگان استانداری، شهرداری، سپاه، راهور و اجتماعات مهدوی نیز در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند و نسبت به هماهنگی برپایی موکب ها در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) ، فضاسازی شهری و تلاش کارگروهای مختلف برای شکل دهی و هماهنگی امور کاروان پیاده روی تاکید کردند.

ارسال نظرات