۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۳۶۴۵۰
یادداشت؛

مأموریت موشک هایپرسونیک در رونمایی از یک ارتباط خاص

مأموریت موشک هایپرسونیک در رونمایی از یک ارتباط خاص
به راستی رونمایی از موشک هایپرسونیک چه کسانی را متزلزل کرده که از ارتباط دو لبه قیچی رونمایی شد؟ هم پوشانی رسانه‌ای سید صادق شیرازی و مولوی عبدالحمید مطلبی بود که نمی توان به راحتی از آن گذشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سبک نوین همراهی با فتنه گران تحت عناوین مختلف را می‌توان در فضای غبارآلود کشور بعد از ماجرای اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ به وضوح مشاهده کرد. تعیین موقعیت های عملیاتی برای هر کدام از موثران در این اغتشاشات برنامه ای بود که اعضای میز اصلی ضد ایران برای عمله های رسانه‌ای و میدانی خود مشخص کرده بودند.

صحنه چنان با نظم و ترتیب برنامه ریزی شده بود که برخی از دل حوزه علمیه و جریان مقدس دینی به تئوری پردازی آشوب پرداختند و برخی دیگر همراهی رسانه ای و میدانی را برعهده گرفتند.

در این میان جریانی هم بود که تمام قد و با حفظ اصول حفاظتی خود به کمک این جریان فتنه انگیز پرداخت. با نگاهی به سیر فتاوایی که با لحنی ثابت و رویکردی ضد امنیتی و ضد حاکمیتی از دفتر سید صادق شیرازی نشر داده ‌شد و جوابهای دشمن شادکن در جواب این سوالات می توان به این نتیجه رسید که ایشان پا را از تئوری پردازی فراتر گذاشته و همراهی گام به گام با عناصر ضد نظام را درپاسخ به این سوالات مد نظر قرار داده است.

به طور مثال در بحبوحه حمله به اعدام چندقاتل از بی بی سی تا ایران اینترنشنال و برخی به ظاهر نواندیشان و مطرودین حوزوی بدان می تاختند فتوایی از دفتر سید صادق شیرازی مبنی بر اینکه اعدام اشخاصی که ضد نظام خاصی باشند جایز نیست صادر شد. آیا واقعاً چنین فتوایی در چنین زمانی بدون هدف سیاسی بوده است؟ آیا قتل نفس، ایجاد رعب و وحشت و مجروح کردن تعداد زیادی از مردم و تخریب اموال عمومی در به اصطلاح رساله توضیح المسائل ایشان حکمی غیر از اعدام دارد؟ آیا در بهترین حالت نمی توان این ها را مسلمان در خدمت دشمن دانست؟ تخریب چهره جمهوری اسلامی در حالی صورت می گیرد که همه می دانند امروز جمهوری اسلامی حرم است و این کلامی صادق از شهید بزرگوار قاسم سلیمانی بود. او که دردکشیده میدان نبرد بود امنیت حرم های اهل بیت در عراق را به واسطه امنیت جمهوری اسلامی ایران محقق میدانست.

حال قدرت نمایی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران با رونمایی از موشک هایپرسونیک که سبب تعجب کوردلان، شادی مومنان و البته ترس و وحشت صهیونیستها، آمریکا و هم‌پیمانانشان گشته است شاهد موضع‌گیری‌های مغرضانه در پوشش نخ‌نما شده صدور فتوا و جواب سوال شرعی بوده ایم. تا جایی که امر را جایز ندانستند.

آیا با اندک تأملی در آیه شریفه و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه...  نباید به مبنای صدور چنین فتوایی اشکال گرفت؟

با گذر از بحث فقهی صدور فتوا نقطه‌ای که این بار به صورت واضح به چشم خورد هم صدایی شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی بوده است.

پیوند مرجع تقلید بریتانیایی و امام جماعت آمریکایی

به راستی اقتدار رونمایی از موشک هایپرسونیک کدام کشور و گروه و نحله را اینطور متزلزل کرده که از ارتباط دو لبه قیچی رونمایی شد؟ هم پوشانی رسانه‌ای سید صادق شیرازی و مولوی عبدالحمید مطلبی بود که نمی توان به راحتی از آن گذشت.

شاید هم قرار بود هیچ وقت از ارتباط این دو جریان رونمایی نشود و در ایام خاص لعن و نفرین و کافر دانستن یکدیگر دعوای صوری ایجاد کنند و پای دشمن را بیشتر در مناطق شیعه و سنی نشین باز کنند.

اما به نظر می رسد تهدید بزرگ ۴۰۰ ثانیه تا اسرائیل ارباب انگلیسی را بر آن داشته تا همه توان خود را مبذول دارد تا شکافی در صف مستحکم مقاومت ایجاد کند.

به تعبیر مقام معظم رهبری شیعه انگلیسی و سنی امریکایی مثل هم هستند. همه دو لبه یک قیچی هستند سعی شان این است که مسلمان ها را به جان هم بیندازد.

حال با توجه به این موضع‌گیری‌ها آن هم در غالب صدور فتوا و پاسخ به سوال کنندگان و همزمانی موضع‌گیری‌های عبدالحمید نسبت به این جریان می توان به صورت واضح خط ارتباطی این گروه‌ها با بیگانگان را مشاهده کرد. پیوند نام میمون مرجع تقلیدی که بریتانیایی فتوا می دهد و امام جماعتی که خطبه هایش محبوب ضد انقلاب است همه ماجرای پشت پرده این روزهاست. پیوندی که آبشخوری غیر از دشمن نمی تواند داشته باشد و ثمره ای جز اضرار به مردم و شریعت ندارد.

ارسال نظرات