۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۳۶۰۶۲

توصیه های نماینده ولی فقیه در کاشان به اعضای کنگره شهدای این شهرستان

توصیه های نماینده ولی فقیه در کاشان به اعضای کنگره شهدای این شهرستان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم پیوند زدن کنگره شهدا با بیانیه گام دوم تأکید کرد و گفت: توصیه‌های هفت گانه دربیانیه گام دوم انقلاب در تعجیل ظهور موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی جهت کنگره ۱۸۰۰ شهید کاشان، گفت: بیان سیره و خاطرات شهدا در کنگره شهدا از مواردی است که می‌تواند روحیه جهاد و شهادت و ایمان را در مردم تقویت کند.

وی بر لزوم داشتن کمیته بیانیه گام دوم انقلاب در کمیته‌های هفده گانه کنگره شهدا کاشان تأکید کرد و افزود: در کمیته محتوا، برای رفع شبهات برنامه ریزی و برای شبهات جواب مستدل تهیه شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه کنگره شهدا باید با بیانیه گام دوم پیوند داشته باشد، اظهار داشت: شهدا به نائب امام زمان(عج) لبیک گفتند و نائب امام زمان(عج) نیز توجه به توصیه‌های هفت گانه در بیانیه گام دوم انقلاب را در تعجیل ظهور موثر می‌داند.

وی اهمیت کمیته رسانه را یادآور شد و دیدار با خانواده شهدا و ثبت و ضبط برنامه‌های دیدار با خانواده شهدا و انتشار آن از رسانه‌ها را حائز اهمیت دانست و گفت: در کمیته رسانه از ظرفیت‌های بسیج، حوزه و روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم جدّیت و سرعت در امور تأکید کرد و افزود: شروع مراسم کنگره شهدا را با توسل به امام زاده‌ای همچون محمد اوسط فرزند امیرالمومنین(ع) که پیشینه و قدمت بیشتری دارد آغاز کنید.

وی با اشاره به اینکه دشمن ایمان و امید مردم را هدف قرار داده است، افزود: یکی از اهداف من در دیدار با خانواده شهدا تقویت ایمان و روحیه جهاد و شهادت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا صرفا نباید دیدار باشد، وصیت نامه و دست نوشته‌های شهدا در دیدار با خانواده های آنها مرور شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم انتقال سیره شهدا به نسل نوجوان و جوان کشور تأکید کرد و افزود: از همه ظرفیت‌های مجموعه‌هایی که در زمینه شهدا فعالیت دارند باید استفاده شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات