۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۳۵۹۲۵
دبیر ستاد امر به معروف لرستان تأکید کرد؛

ضرورت حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر

ضرورت حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر
حجت الاسلام مهدوی نیا تأکید کرد که انتظار می رود از آمرین به معروف و ناهیان از منکر طبق قانون حمایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه آمرین به معروف و ناهیان از منکر صرفا به خاطر خدا انقلاب و نظام اسلامی و دین اسلام در میدان بدون هیچ چشم داشتی در انجام معروفات و کاهش منکرات فعالیت می کنند، گفت: حمایت از این افراد مورد تأکید است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود: ستاد امربه معروف و نهی از منکر و آمرین به معروف و ناهیان از منکر بیش از هر زمانی محتاج حمایت از  آمرین به معروف و ناهیان از منکر است.

وی به وجود منکرات و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بعضی منکرات نیازمند مشاوره قضات می باشد و شایسته است قضات متخصص ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: در حوزه حقوقی و قضایی یک سری مجوز مطالبه گری این عرصه را به کسانی که تخصص و تجربه لازم را دارند ارائه می شود.

وی ادامه داد: انتظار می رود این افراد به عنوان مشاور در کنار آمرین به معروف و ناهیان از منکر آموزش های حقوقی را داشته باشند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان در پایان گفت: تفاهم نامه مشترک سه جانبه با بسیج، ستاد امربه معروف و دستگاه قضا در قالب آموزش و ساماندهی آمرین به معروف بومی سازی شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات