۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۳۵۹۲۰
با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه؛

مراسم چهلم شهید الداغی برگزار شد/ حضور استاد خسروپناه در منزل شهید

مراسم چهلم شهید الداغی برگزار شد/ حضور استاد خسروپناه در منزل شهید
مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید حمیدرضا الداغی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه د در گلزار شهدای سبزوار برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، این مراسم  معنوی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولین، خانواده معظم شهدا و دوستداران این شهید والامقام برگزار شد.

 

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، سرود، سخنرانی، روایتگری، مرثیه‌سرایی و مداحی و تجلیل از خانواده‌ شهید  برخی از برنامه های مراسم اربعین شهادت حمیدرضا الداغی است.
شهید حمیدرضا الداغی شامگاه هشتم اردیبهشت و هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آن ها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
 

وی متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت. از این شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده  است.

 دیدار دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی با خانواده شهید حمیدرضا الداغی

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در چهلمین روز شهادت شهید حمیدرضا الداغی با خانواده این شهید والامقام دیدار و از مقام شهید غیرت و جوانمردی تجلیل نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه در این دیدار که فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان سبزوار وی را همراهی می نمودند، ضمن عرض تسلیت به مادر و دختر شهید و قرائت فاتحه، به بیان مقام شامخ این شهید پرداخت و برای روح مرحوم شهید حمیدرضا الداغی آرزوی علو درجات نمود.

شهید حمیدرضاالداغی در هشتم اردیبهشت سال جاری با مشاهده مزاحمت تعدادی ارازل و اوباش برای خانم جوانی در حالی که دخترش همراه وی بود با این ارازل درگیر و با ضربات چاقوی آنان به فیض شهادت نائل گردید.

 

ارسال نظرات