۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۷۳۳۵۷۱

برگزاری دوره روایت مادری + لینک

برگزاری دوره روایت مادری + لینک
مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) دوره مجازی «روایت مادری» را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) دوره مجازی «روایت مادری» را برگزار می کند:

روایت مادری با تمرکز بر مسائل زنان در موضوع مادری، از جمله: نقش و جایگاه زن در نظام خلقت، چرایی مسئولیت مادری برای زن، چگونگی موفقیت در این نقش، الگوی یک زن مسلمان و ... فرصتی را برای یافتن پاسخ این مسائل و آشنایی با مجموعه‌ای از مفاهیم اساسی انقلاب اسلامی در موضوع زن و مادری، در نظام فکری آیت‌الله خامنه‌ای ایجاد می کند.

ویژگی دوره به این صورت است که  هر فراگیر می تواند بنا به مسئله خود مسیر مورد نظرش را انتخاب کند، محتوای دوره از بیانات رهبر معظم انقلاب ایجاد شده و دوره مدرس دیگری ندارد. دوره بصورت برون خط(آفلاین) و خودخوان می باشد که در سامانه آموزش مجازی بارگزاری شده است.
این دوره رایگان است و در پایان دوره به افراد واجد شرایط گواهی معتبر تقدیم می شود و توضیحات جزئی و کامل تر در نشست توجیهی بیان میشود.

مهلت ثبت نام این دوره  تا ۱۰ اردیبهشت ماه ١۴٠٢و شروع دوره ١٢ اردیبهشت ۱۴۰۲ و مدت‌زمان برگزاری دوره ۳۰ روز می باشد.

 جهت ثبت‌نام به نشانی Sabtenam.mpfe.ir مراجعه کرده و رویداد «روایت مادری» را انتخاب نمایید.

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات