۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۷۳۳۴۰۰
آیت الله جنتی در پیامی:

آیت الله سلیمانی محور وحدت در سیستان و بلوچستان بود

آیت الله سلیمانی محور وحدت در سیستان و بلوچستان بود
آیت الله جنتی در پیام تسلیتی تصریح کرد: آیت الله سلیمانی منشأ خدمات فراوان به مردم شریف سیستان و بلوچستان و محور وحدت بین برداران شیعه و سنی در آن خطه به شمار می آمد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت و خدمات آن مرحوم به ویژه در سیستان و بلوچستان را ماندگار دانست.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، موجب تألم خاطر و تأثر فراوان گردید.

این روحانی خدوم و خستگی ناپذیر که علاوه بر عضویت فعال در مجلس خبرگان رهبری و کمیسیونهای آن در جهات مختلف علمی و عملی از جمله نمایندگی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و سنگر امامت جمعه شهر زاهدان، منشأ خدمات فراوان به مردم شریف آن استان و محور وحدت بین برادران شیعه و سنی در آن خطه به شمار می آمد و تلاشهای گسترده ای در این زمینه نمود.

ایشان در راستای خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و اعتلای نظام اسلامی ضمن حضور پررنگ و با انگیزه در دانشگاه در مقاطعی نیز امامت جمعه شهرستانهای بابلسر و کاشان را نیز بر عهده داشت که بی شک زحمات آن مرحوم در پیشگاه خداوند متعال محفوظ و ایشان مأجور خواهد بود ان شاءالله.

اینجانب ضمن تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، حوزه های علمیه، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و شهرهای کاشان و بابلسر و نیز خانواده محترم، ارادتمندان و علاقمندان آن فقید سعید از درگاه ایزد منان برای تسلی خاطر بازماندگان صبر و آرامش و برای روح ایشان غفران و رحمت الهی را مسئلت می نمایم.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

عباس قاسم پور
ارسال نظرات