۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۳۲۸۳۰
استاندار اصفهان:

در دولت سیزدهم، گفتمان مدیریت جهادی احیا شده است

در دولت سیزدهم، گفتمان مدیریت جهادی احیا شده است
اصفهان ـ استاندار اصفهان با بیان اینکه دولت پاسخگوی مطالبات مردم است، گفت: رییس جمهور تمام وقت خود را برای رفع مشکلات و توسعه کشور گذاشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با جمعی از پیشکسوتان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان، گفت: چهارمین نشستی است که در محضر علما و فضلای استان هستیم و خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر این توفیق نصیب ما شد.

وی در خصوص تبیین نحوه ورود مدیریت استان به موضوع حجاب و عفاف، عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ قرارگاهی در حوزه عفاف و حجاب در استان با نام شهید شاه سنایی و نگاه راهبردی به بنیاد خانواده شکل گرفت و از همان زمان به بحث حفظ حجاب و عفاف در جامعه به صورت جدی ورود کردیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله در موضوع حجاب و عفاف بایستی با نگاهی مجاهدانه و فراگیر برنامه ریزی کنیم و علما و فضلای استان همانند دیگر خادمان مردم و نظام در این حوزه نقش آفرینی کنند.

مرتضوی در ادامه افزود: روحانیون در مساجد، مدارس، هیئات و ... در جامعه روشنگری کنند. کسانی که در حوزه های تربیتی با نگاه دینی فعالیت کردند می توانند گره‌های ذهنی نوجوانان و جوانان را باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن جنگ ترکیبی فراگیری را علیه کشور ما آغاز کرده و اکنون رویکرد فرهنگی و اقتصادی را در پیش گرفته و ما نیز از این جنگ ترکیبی غافل شده‌ایم.

استاندار اصفهان گفت: تورم، گرانی و ... عقبه هایی دارد و یک شبه ایجاد نشده اما به نحوی برای مردم صحبت می کنند که همه مشکلات در دولت سیزدهم ایجاد شده است و یا دولت در برابر کاهش و رفع مشکلات هیچ تلاشی نمی کند.

مرتضوی افزود: در سال گذشته با وجود تمام دغدغه ها و مشکلات اقتصادی از ۹۴۱ بنگاه اقتصادی تعطیل شده در استان، ۳۷۶ واحد به چرخه تولید بازگردانده شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: در این مدت برای ۱۵۷۲ واحد صنعتی و بنگاه اقتصادی طرح توسعه و اشتغال جدید ایجاد شد. جهاد تبیین بازگو کردن همین خدمات به مردم است، دشمن امید مردم را نشانه گرفته و لحظه ای از تلاش نمی ایستد.

وی با بیان اینکه چشم و گوش جوانان ما را با بمب باران تبلیغاتی محسور کرده اند، تصریح کرد: فضای مجازی به معنای واقعی رها شده است لذا بارها از نمایندگان مجلس درخواست کرده‌ایم نسبت به این موضوع مهم موضع‌گیری صحیح داشته باشند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: اسرا و تلفات ما در این جنگ جدید و ترکیبی فرزندان ایران اسلامی است. این موضوع بسیار مهم نباید مورد غفلت قرار بگیرد، در دولت سیزدهم، مدیریت گفتمان جهادی احیا شده و دولت پاسخگوی مطالبات مردم است. ریاست جمهوری تمام وقت خود را برای رفع مشکلات و توسعه کشور گذاشته‌ و لحظه ای از کوشش متوقف نمی شود.

استاندار اصفهان گفت: امروز فاصله ای میان رییس جمهور با وزرا، استانداران و مردم نیست. از دولتی که همگان از ارتباط با رییس جمهور محروم بودند به جایگاهی رسیدیم که ارتباط گروه ‌ها، احزاب، دانشگاهیان، کارگران و ... با ریاست جمهوری در اولویت امور قرار گرفته است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات