۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۳۲۵۰۰

دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به راهپیمایی روز قدس

دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به راهپیمایی روز قدس
مرکز مدیریت حوزه در بیانیه ای ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از حقوق ملت مظلوم فلسطین از مردم و روحانیون برای حضور در راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای به مناسبت روز قدس تأکید کرد که امروز جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خمینی رضوان الله علیه: «.من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم صلی الله علیه و آله می دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند. » (صحیفه امام؛ ج ۹، ص ۲۷۸)

پیام تاریخی امام راحل رحمه الله علیه در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ هجری قمری (۱۶ مرداد ۱۳۵۸)، در روزگاری که تمام طاغوتهای جهان تلاش داشتند تا نام کشور مظلوم و شجاع فلسطین را از صحنه تاریخ محو کنند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی رضوان الله علیه با تدبیری حکیمانه و الهی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریخته و. نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیونها آواره فلسطینی و مبارز و نیز امت اسلامی را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر کرد.

«روز قدس» به توفیق الهی و با بهره‌گیری مسلمانان از برکات ماه مبارک رمضان، موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی، زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن توطئه‌ها و ستمکاریهای صهیونیست‌های غاصب گردید و زمینه تشکیل جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس را فراهم کرد.

امروز جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند و هیمنه رژیم اشغالگر قدس هم بیشتر از گذشته شکننده تر شده و شاهد بر این مدعا درماندگی غده سرطانی اسراییل در پی حمله وحشیانه آنها به معتکفان مسجدالاقصی و هتک حرمت قبله اول مسلمانان و معبد ادیان ابراهیمی و روبرو شدن با شلیک موشک‌های خوارکننده مقاومت از جنوب لبنان و نوار غزه بود که باری دیگر قدرت پوشالین رژیم غاصب اسراییل را بر همگان آشکار نمود.

در شرایط کنونی که بنابر فرموده رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی ، صهیونیست‌ها به دلیل اختلافات داخلی و همچنین افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی با سرعت بیشتر به سوی نابودیشان پیش میروند، راه‌پیمایی جهانی روز قدس امسال دارای اهمیت بسیار زیادی است و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از حقوق ملت مظلوم فلسطین و محکوم نمودن رژیم غاصب اسراییل، از عموم طلاب و روحانیون عزیز و مردم همیشه در صحنه و مومن ایران اسلامی، میخواهد قویتر از گذشته با حضور خود در راهپیمایی باشکوه روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و در راستای نیل مردم مظلوم فلسطین به آرمان آزادی قدس شریف از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

ولینصرن الله من ینصره

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات