۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۳۲۴۸۸
در بیانیه بسیج مدرسه علمیه حقانی مطرح شد؛

روز قدس؛ رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان

روز قدس؛ رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان
بسیج مدرسه علمیه حقانی با صدور بیانیه ای از امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بسیج مدرسه علمیه حقانی با صدور بیانیه ای از امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد و تصریح کرد: روز قدس، رستاخیز حق طلبی و عدالت خواهی امت اسلام است.

مشروح بیانیه مدرسه علمیه حقانی به این شرح است:

فلسطین پاره تن اسلام و بخش مهمی از تاریخ اعتقادی و فرهنگی امت و قبله اول مسلمانان است که سالیانی است شیاطین صهیونیست در آن خرمنی از آتش فتنه انباشته اند تا ریشه درخت توحید را در آنجا بسوزانند.

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالت خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در روز قدس- این میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی- آن هم در زمانی که نفسهای شیاطین غاصب به شماره افتاده، بار دیگر با همگام با دیگر مسلمین جهان و ایران عزیز شعار مرگ بر اسرائیل را سرمی دهیم.

طلاب بسیجی مدرسه علمیه حقانی، مانند همیشه با نگاه تیزبین، درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی بار دیگر در این مناسبت شکوهمند شرکت می کنند و وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را در پیشگامی و همراهی با خروش ملت بیدار ایران و امت اسلام به نمایش می گذارند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که دهه هاست حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه ی تجاوزگری و ظلم خود می افزایند.

در برهه کنونی که نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن و به حول و قوه الهی زمان آزادی قدس از هر زمان نزدیکتر شده، ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یکبار دیگر و بلند تر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کنند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بی اثرتر از هر زمان دیگری شده است.

بدینوسیله از آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز، به ویژه بسیجیان عزیز که شجره طیبه انقلاب هستند، دعوت می کنیم تا دست در دست هم با اراده ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی عدالت را نشان دهند و در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند.

ارسال نظرات