۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۷۳۲۳۹۲

پیشنهاد معاون تبلیغ حوزه به مسئولان نمایشگاه قرآن برای ارائه خدمات قرآنی بهتر

پیشنهاد معاون تبلیغ حوزه به مسئولان نمایشگاه قرآن برای ارائه خدمات قرآنی بهتر
حجت الاسلام والمسلمین ملانوری ضمن انتقاد از فضای محیطی بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن، گفت: فضای موجود به ما امکان نمایش کامل خدمات را نمی‌دهد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در گفت‌وگویی در مورد بخش حوزوی سی امین دوره نمایشگاه قرآن کریم گفت: در بخش حوزوی در سال‌هایی که گذشته معمولا آنچه به عنوان خدمات حوزه است کامل عرضه نشده است. در طول سال‌های متمادی بخش حوزوی جایگاهی که در شأن این بخش باشد را ندارد، در همین نمایشگاه سی‌ام شاهد هستیم که حوزه‌های علمیه با ۵۰۰مدرسه و بیشمار خدمات قرآنی و عترتی کل فضای آنها کمتر از ۸۰متر است، این در حالی است که برخی موسسات قرآنی حتی وابسته به حوزه نیز تقریبا به همین اندازه به آنها فضا داده شده است. 

وی ادامه داد: برخی از افراد حوزوی که در شهرهای مختلف و حتی به صورت جهادی در روستاها فعال هستند در این نمایشگاه غرفه دارند اما فضای موجود به ما امکان نمایش کامل خدمات را نمی‌دهد. 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: اگر حوزه‌های علمیه بخواهند در زمینه قرآنی خدمات بدهند باید یک فضای مناسب و خوب به این بخش اختصاص پیدا کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری یادآور شد: بخش حوزوی در نمایشگاه سی‌ام تا اندازه‌ای با توجه به فضای موجود توانسته آنچه را که به عنوان خدمات حوزه است به نمایش بگذارد اما حوزه چندین معاونت دارد که در این نمایشگاه تنها معاونت تبلیغ به نمایندگی از سایر حوزه‌ها حضور یافته است. 

وی در پایان پیشنهاد داد: مسئولان نمایشگاه قرآن با یک نگاه جدیدتر به حوزه‌های علمیه می‌توانند خدمات بهتری در عرصه قرآن و عترت ارائه کنند. 

ارسال نظرات