۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۳۲۳۲۶
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان تأکید کرد؛

ضرورت حمایت و همکاری با آمرین به معروف ناهیان از منکر

ضرورت حمایت و همکاری با آمرین به معروف ناهیان از منکر
حجت الاسلام مهدوی نیا بر ضرورت حمایت و همکاری با آمرین به معروف ناهیان از منکر تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، شب گذشته در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل  ورزش و جوانان استان لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای الهی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود: باید در هر شرایطی فریضه احیای شعائر الهی در جامعه اجرایی شود.

وی اظهارکرد: حمایت و همکاری با آمرین به معروف ناهیان از منکر و گروه های مطالبه گری برای احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و فرهنگی در راستای ترویج و تقویت امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ غنی عفاف و حجاب ایفای نقش کنند.

وی با تأکید بر اینکه عمل به فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر زمان و مکان نمی شناسد، گفت: اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجرای دقیق قوانین و مقابله با ترک فعل‌ و منکر در جامعه است.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه مردم بزرگترین سرمایه هستند، عنوان کرد: هر زمان که لازم باشد مردم به میدان می‌آیند و با مطالبه‌ گری خود نمی‌گذارند شعا ئر الهی که اراده حضرت حق است بر زمین گذاشته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات