۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۳۱۸۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

همدلی، همگرایی و همفکری مسؤولان برای رفع مشکلات لرستان ضروری است

همدلی، همگرایی و همفکری مسؤولان برای رفع مشکلات لرستان ضروری است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تقویت همگرایی و همفکری مسؤولان برای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت:با هم افزایی از سوی مسؤولین با سرعت بیشتری به نتیجه می رسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شب گذشته در اولین دیدار با نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در سال جدید که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی متکفل است که امور کلان استان را همراه با قوه مجریه، با همکاری در مجموعه استان و در کنار قوه قضائیه امور را با هم پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نمایندگان استان به سهم خودشان در پیگیری مسائل حوزه انتخابیه برنامه هایی دارند و پیگیری هایی را انجام می‌دهند، افزود: برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند همگرایی و همفکری بیشتری هستیم که این مهم آثار و برکاتی برای استان رقم می زند.

وی تصریح کرد: با هم افزایی از سوی مسئولین در راستای رفع مشکلات با سرعت بیشتری به نتیجه می‌رسد و آثار بهتری در پی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: در استان لرستان یک وحدت نظر در رفع مشکلات و مسائل استان نیاز داریم که بتوانیم حول آن با در نظر گرفتن منافع ملی در سطح کلان کشور با هم بسوی رشد و توسعه استان گام های موثری برداریم و تفاوت دیدگاه ها و سلائق نباید در روند رو به رشد مسائل استان خللی ایجاد نماید.

وی با بیان اینکه دوره باقیمانده از عمر مجلس و نمایندگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را یک فرصت مناسب برای خدمت به مردم است، اظهار داشت: در این مدت باقیمانده باید یک نقشه‌ راه و برنامه عملیاتی و اجرایی را برای پیگیری مسائل استان آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: باید تلاش کنیم ضمن اجرایی شدن مصوبات سفر گذشته رییس جمهور به استان، در این مدت باقی مانده و به اتمام رساندن آنها خود را برای سفر آینده رئیس جمهور آماده کنیم که سفر رئیس قوه مجریه به استان تأخیر نیافتد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات