۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۳۱۳۲۷

شهید املاکی در بیان رهبری

شهید املاکی در بیان رهبری
رهبر معظم انقلاب درباره شهید املاکی اظهار داشتند: شهید املاکی قهرمانی است که برای همیشه ماندگار است.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، سردار شهيد حسين املاكي قائم مقام لشكر 16 گيلان در سال 67 براثر حمله شيميايي رژيم بعث در حلبچه به شهادت رسيد مقام معظم رهبری در جمع مردم گیلان با اشاره به دلاوری‌های شهدا و رزمندگان گیلانی، فرمودند: شهید املاکی جانشین لشگر گیلان درحالیکه دشمن در میدان جنگ شیمیایی زده بود و خودش در معرض شیمیایی بود ماسک خودش را بر می دارد و به صورت بسیجی  همراهش می بندد.

هرچند که هر دو شهید شدند ولی او با این کار تبدیل به قهرمانی ماندگار برای همیشه تاریخ شد، این قهرمانی از بین نمی رود و در فضای زندگی، ذهنیت ما، پیش خداوند و در دل ما زنده خواهد بود.

طبق این آیه شریفه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» شهیدان زندگان جاوید و منبع الهام هستند.

انسانی که در راه دفاع از ملت،کشور، عدالت و حقیقت در مقابل تجاوز، زورگویی و دست اندازی مراکز قدرت جهانی وارد میدان می شوند و برای ارزش می‌جنگند اگر گمنام بمیرد، گمنام بماند و هیچ کس او را نشناسد در ملکوت آسمان ها، فرشتگان الهی او را  با سر انگشت به هم نشان می دهند.

سردار شهید املاکی قهرمانی ماندگار

ارسال نظرات