۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۳۱۰۵۲

آئین رونمایی از کتاب «راستینه» برگزار شد

آئین رونمایی از کتاب «راستینه» برگزار شد
آئین رونمایی از کتاب «راستینه» با حضور حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و جمعی از علاقه مندان فرهنگ و ادب فارسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، آئین رونمایی از کتاب «راستینه» با حضور حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و جمعی از علاقه مندان فرهنگ و ادب فارسی برگزار شد.

در مقدمه کتاب ذکر شده که با توجه به حجم فعالیت رسانه‌های بیگانه در پائیز ۱۴۰۱، ایران درگیر یک جنگ رسانه‌ای تمام‌عیار شد و اصلی‌ترین مخاطب دروغ‌های رسانه‌ها نوجوانان بوده‌اند.

اگرچه دشمنان اسلام و انقلاب در همراه کردن این نسل با اهداف خود ناکام ماندند اما همچنان برخی از نوجوانان سوالات و شبهات ذهنی متعددی دارند و باید پای صحبت این دانش‌آموزان نشست و به ابهامات آنها پاسخ داد.

کتاب راستینه به همت جمعی از طلاب و فضلای هیأت یامهدی(عج) با بررسی شبهات پرتکرار اغتشاشات ۱۴۰۱ تهیه و تنظیم شده است. حجت الاسلام امیرحسین صادقی، حجت الاسلام حسین رواز و حجت الاسلام مسعود هاوش نویسندگان این کتاب هستند که تحت نظارت حجت‌الاسلام سید حسین موسوی کتاب را تألیف کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان در مراسم رونمایی از این کتاب ضمن ابراز خرسندی از سوالات و پاسخ‌های خوب کتاب بیان داشت: مهم‌ترین اثر روانی این کتاب در جامعه این است که این سوالات جواب دارد و ما باید این را تبلیغ کنیم.

گفتنی است این اثر توسط انتشارات شهید کاظمی و همکاری انتشارات هیأت امروز به زیور طبع آراسته شده است.

لازم به ذکر است، سلسله کتاب‌های پرسش و پاسخ‌های نوجوانانه در گام‌های بعدی متناسب با نیاز نوجوانان به شبهات متداول خواهد پرداخت و در این مسیر از تمام افرادی که می‌توانندبا هیأت یامهدی(عج) همکاری داشته باشند، دعوت به‌عمل می‌آید.

علاقه‌مندان جهت مشاهده و تهیه این کتاب می‌توانند از طریق سایت من و کتاب manvaketab.com و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه نمایند.

آئین رونمایی از کتاب «راستینه» با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان

ارسال نظرات