۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۷۲۹۸۸۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نمایشگاه حجاب و عفاف نوعی کمک به ترویج فرهنگ دینی است

نمایشگاه حجاب و عفاف نوعی کمک به ترویج فرهنگ دینی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: نمایشگاه حجاب و عفاف برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف ترویج فرهنگ دینی، یک کار قرآنی و ترویج سنت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف را ترویج فرهنگ دینی دانست و گفت: نمایشگاه حجاب و عفاف یک آیه از قرآن را ترویج می‌کند.

وی افزود: نمایشگاه حجاب و عفاف عرضه کننده تولیدات حجاب اسلامی درقالب‌های مختلف چادر، مانتو، روسری و انواع مختلف پوشش‌های اسلامی ضمن انجام یک کار قرآنی، سنت حضرت فاطمه زهرا(س) را ترویج می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان عرضه مستقیم و بدون واسطه تولیدات حوزه حجاب و عفاف به مصرف کننده را ارزشمند دانست و اظهار داشت: عرضه ارزان قیمت محصولات حجاب و عفاف به مصرف کننده در طول سال می‌تواند ادامه داشته باشد.

وی افزود: نمایشگاه عرضه محصولات حجاب و عفاف هم برای تولیدکنندگان صرفه اقتصادی دارد و هم محل مناسبی است تا مصرف کننده و بانوان محجبه برای خرید تنوع تولیدات و پوشاک اسلامی را یک جا داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم مکانی وسیع‌تر برای ایجاد چنین نمایشگاهی تأکید کرد و اظهار داشت: غرفه‌های در نظر گرفته شده برای عرضه تولیدات حجاب و عفاف باید در شأن تولیدکنندگان و مصرف کنندگان باشد.

وی همچنین زمان در نظر گرفته شده چهار روز برای فعالیت نمایشگاه را اندک دانست و گفت: انتظار می‌رود نمایشگاه ضمن استمرار و تداوم در سال‌های آینده در مکانی وسیع‌تر و به مدت مدت طولانی‌تر فعالیت داشته باشد تا بیشترین بهره برداری را داشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات