۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۹۳۶۶
امام جمعه شهرستان پاوه:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تأیید دوباره‌ای بر حقانیت نظام است

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تأیید دوباره‌ای بر حقانیت نظام است
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تایید دوباره‌ای بر حقانیت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه پاوه اظهار داشت: مردم فردا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدرت این نظام را به جهانیان نشان خواهند داد.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: حضور مردم در راهپیمایی فردا مهر تایید دوباره ای بر حقانیت نظام اسلامی است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث حیرت دوست و دشمن شد، عنوان داشت: در همین جا جای دارد از مردم فهیم و متدین اورامانات و نیز شورای تامین که در بحث اغتشاشات رفتاری مدبرانه از خود نشان دادند، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

ماموستا قادری در ادامه با اشاره به عفو بسیاری از محکومین اغتشاشات اخیر توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور شد: عفو محکومین اغتشاشات اخیر توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داد که این نظام اسلامی در مسیر رأفت و بخشش قرار دارد و نص صریح دین مبین اسلام را اجرا می نماید.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: عفو این محکومین از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شد که دشمنان بیش از پیش احساس ناامیدی کنند.

وی عنوان کرد: در شهرستان پاوه نیز 44 نفر از محکومین اغتشاشات اخیر مشمول این رأفت و عفو رهبری شدند که بی شک این حرکت نشان داد که برخلاف سخنان دشمنان، در ایران اسلامی قانون و دستورات دینی به صورت درست رعایت می شود./1400/

ارسال نظرات