۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۲۷۹۵۱
امام‌جمعه موقت بجنورد:

دستاوردهای نظام اسلامی به‌وسیله جوانان به وجود آمده است

دستاوردهای نظام اسلامی به‌وسیله جوانان به وجود آمده است
حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی گفت: تمام دستاوردهای نظام اسلامی همچون دستاوردهای موشکی، پزشکی، فضایی و علمی به‌وسیله جوانان به وجود آماده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امام‌جمعه موقت بجنورد امروز در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان بجنورد که در محل مصلی امام خمینی ره) برگزار شد، اظهار داشت: تکیه نظام اسلامی بر مردم و جوانان غیور این مرزوبوم است.

وی افزود: تا زمانی که مردم و این جوانان سلحشور از نظام اسلامی حمایت می‌کنند هیچ دشمنی و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند ذره‌ای آسیب به این نظام وارد کند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با اشاره به اغتشاشات اخیر، اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان با محاسبات اشتباه خود تصور می‌کردند که جوانان و نوجوانان فریب بمباران رسانه‌ای آن‌ها را خورده و پشت نظام اسلامی را خالی می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان در جنگ ترکیبی اخیر با توسل به انواع و اقسام ابزارهای تبلیغاتی با ظاهر فریبنده خود تلاش کردند ذهن و فکر جوانان ما را به انحراف کشیده و آن‌ها را به خیابان بیاورند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: نمی‌توان دشمنان را که از اول انقلاب تاکنون به هر طریقی دشمنی خود را به‌نظام اسلامی و مردم نشان داده‌اند دلسوز ملت ایران تصور کرد؛ چراکه هدف آن‌ها طبق معمول ضربه به‌نظام اسلامی و مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی ایران تمامی ندارد و برای تضعیف کشور دست به هر کار و نقشه‌ای می‌زنند به‌طوری‌که می‌بینیم بارها و بارها این دشمنی را به طرق گوناگون به مردم نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی افزود: دشمنان در این اغتشاشات با فریب عده‌ای قلیل و به خیابان کشاندن آن‌ها ماهیت و چهره واقعی خود را به مردم نشان دادند.

وی اضافه کرد: در حقیقت این بار هم تیر دشمنان به خطا رفته و آن‌ها در این جنگ ترکیبی که علیه ملت ایران و نظام اسلامی به راه انداخته بودند شکست خوردند و در آینده هم شکست می‌خورند؛ چراکه تکیه این نظام بر مردم و جوانانش است.

امام‌جمعه موقت بجنورد بابیان اینکه ما باید شاکر نعمت این نظام و جوانان غیور این مرزوبوم باشیم، گفت: تا زمانی که تکیه این نظام اسلامی به مردم و جوانانش است هیچ دشمنی نمی‌تواند آسیبی به پیکره این نظام وارد کند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات