۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۷۲۷۰۳۱
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

تواضع و خوش فکری اصلی ترین ویژگی سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی بود

تواضع و خوش فکری اصلی ترین ویژگی سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی بود
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حوادث اخیر کشور را وسیله آزمایش دانست و گفت: متأسفانه عده‌ای دچار لغزش شده و در دام گرفتار شدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا همایش سفیران بصیرت ویژه ائمه جماعات و روحانیون طرح امین مدارس آموزش و پرورش استان قم امروز چهارشنبه از سوی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این همایش تخصصی که با هدف دانش‌افزایی و ارتقاء سطح علمی و مهارتی روحانیون طرح امین و ائمه جماعات مدارس استان برگزار شد ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شجاعت، تواضع و خوش فکری را به عنوان بارزترین ویژگی این دو مجاهد خستگی ناپذیر عنوان کرد.

وی حوادث اخیر کشور را وسیله آزمایش الهی عنوان کرده و ابراز داشت: در شرایطی که دشمنان علیه ما متحد شده‌اند، متأسفانه عده‌ای دچار لغزش شده و در دام دشمن گرفتار شدند. اگر آموزش و تربیت در سنین پایین به درستی صورت پذیرد در سنین جوانی و بزرگسالی فریب‌های دشمن اثرگذار نخواهد بود.

این استاد حوزه علمیه قم فضای مجازی را به عنوان مهم‌ترین ابزار دشمن در تهاجم فرهنگی علیه ملت ما دانست و اظهار داشت: امروزه شرایط نسبت به گذشته متفاوت است و باید با قدرت و آمادگی بیشتری، در مقابل دشمن بایستیم و خود را آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی خطاب به ائمه جماعات مدارس و روحانیون طرح امین گفتند: باید روحیه جوانان و نوجوانان را بشناسید و ضمن ایجاد تشکل‌های مختلف، با استفاده از ظرفیت خود دانش آموزان مباحث تربیتی را در مدرسه مطرح کنید. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و قدر فرصتی که برای شما مهیا شده است را بدانید.

ارسال نظرات