۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۲۶۱۴۴
فرمانده سپاه محمد رسول الله:

آمریکا رو به افول است/حماسه ۹ دی، عمق ولایتمداری و بصیرت ملت را نشان داد

آمریکا رو به افول است/حماسه ۹ دی، عمق ولایتمداری و بصیرت ملت را نشان داد
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، گفت: باید سرمایه های اجتماعی خود را افزایش بدهیم و حس واقعی و ارزشی را به مردم منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ظهر سه شنبه ۲۹ آذر ماه در دومین جلسه هفته بصیرت استان تهران و گرامیداشت یوم الله ۹ دی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمودی و دیگر نمایندگان ارگان های دولتی و نهاد های انقلابی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: یاد شهدای مدافع امنیت و شهید سپهبد سلیمانی را در جلسات خود همیشه گرامی میداریم ؛ بر اساس مستند های که خود غربی ها ، آن را اعلام کرده اند ، می گویند که اگر انقلاب اسلامی از چهل سالگی خود عبور کند دیگر این انقلاب نابود نمی شود و بعد از اینکه از چهل سالگی خود عبور کرد ، دیگر نمی شود تفکر انقلابی را از بین برد.

حسن زاده عنوان کرد: آمریکا قدرت جهانی نیست و رو به افول است ، این یک امر طبیعی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت زیادی ندارند ؛ الحمدالله ما در خیلی از موضوعات واقعا خوش درخشیده ایم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ خاطر نشان کرد: باید سرمایه های اجتماعی خود را افزایش بدهیم و حس واقعی و ارزشی را به مردم منتقل کنیم ؛ مردم ما در خصوص اعتقادات ، امام حسین(ع) ، شهدا و... با هیچ کسی تعارف ندارند و با اصل اسلام و اعتقادات همراه هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) افزود: گرامیداشت ایام الله ۹ دی امسال بسیار بار ارزش است و با تمام وجود باید پای کار این مراسم انقلابی و حماسی باشیم.

حسن زاده گفت: در خصوص شهدا مرز بندی نداریم و همه افراد با گرایشات و سلایق گوناگون ، جناح ها و احزاب و... همه پای کار مراسم شهدا علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی هستند ؛ در روز ۱۳ دی ماه امسال باید برای مراسم سپهبد سلیمانی سنگ تمام بزاریم.

ارسال نظرات