۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۲۵۶۲۶
حجت الاسلام دانش طلب تبیین کرد؛

مأموریت جبهه انقلاب در راستای «جهاد تبیین»

مأموریت جبهه انقلاب در راستای «جهاد تبیین»
حجت‌الاسلام دانش‌طلب گفت: جبهه انقلاب باید برای مردم و به‌خصوص جوانان آثار مثبت دستاوردهای انقلاب اسلامی اعم از علمی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی را بازگویی و بازنمایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خراسان شمالی، امروز، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد، با اشاره به مأموریت جبهه انقلاب در جهاد تبیین، اظهار داشت: جبهه انقلاب با بازگویی و بازنمایی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین چالش‌ها و شبهاتی که بیگانگان در ذهن مردم ایجاد کرده‌اند را برطرف می‌کند.

وی افزود: دشمنان با ایجاد شبهه در مورد ناکارآمدی نظام اسلامی تلاش می‌کنند ذهن مردم را منحرف کرده و آن‌ها را برای ایجاد آشوب و اغتشاش به خیابان بکشانند.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه دشمن ایجاد تصویری غلط از ایران اسلامی در ذهن افکار عمومی است تا به این طریق تصویری سیاه و تاریک و ناامیدکننده در ذهن مخاطب ایجاد کنند.

وی ادامه داد: اگر مردم درباره رشد حیرت‌انگیز علمی ایران در دنیا، آگاهی کاربردی، اقناع بخش و به‌یادماندنی در حافظه تاریخی داشته باشند به سهولت راز و رمز این‌همه دشمنی‌ها و شرارت آفرینی‌ها را درک می‌کنند.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب تصریح کرد: جبهه انقلاب باید مردم را با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اعم از علمی، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و ... به‌درستی و به شکل حرفه‌ای مطلع و آشنا کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد خاطرنشان کرد: این بایدها به این معنا است که برای خنثی کردن شبهه‌‌های دشمنان، در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد شور نشاط انقلابی برای کار و تلاش بیشتر و رونق تولید، به تبلیغات حرفه‌ای برانگیزاننده و غرورآفرین(تقریباً مشابه کاری که برای مسابقات ورزشی بین‌المللی انجام می‌دهیم) نیاز داریم.

وی افزود: البته باید یادمان باشد که اولاً برخی اقدامات خودشان به برنامه جداگانه برای معرفی نیاز دارند و ثانیاً برای انتقال بهتر عظمت کار، گاهی باید وضعیت حال را با گذشته یا در قیاس با سایر کشورها بیان نماییم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خراسان شمالی گفت: ایام پیش‌روی دی‌ماه و بهمن‌ماه که سالگرد عملیات بزرگ و افتخارآفرینی مثل والفجر هشت و کربلای پنج همچنین ایام‌الله 9 دی و دهه فجر است، فرصت خوبی برای مأموریت جبهه انقلاب در عرصه جهاد تبیین است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات