۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۲۴۲۳۶
امام جمعه شهرستان بروجرد:

تقویت روحیه بسیجی راه حل مشکلات است

تقویت روحیه بسیجی راه حل مشکلات است
حجت الاسلام حسینی بر ضرورت تقویت روحیه بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: تقویت این روحیه در کشور به حل مشکلات کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، شب گذشته در دیدار جمعی از بسیجیان به مناسبت هفته بسیج گفت: تقویت روحیه بسیجی، مشکلات کشور را برطرف می کند.

امام جمعه بروجرد افزود: نیروی انتظامی نشان داد با تمام توان در خدمت اسلام و مردم است و برای تامین امنیت و عزت کشور جانفشانی می کنند، اگر روحیه بسیجی که کار و تلاش، مجاهدت، اخلاص صفا و بندگی دشمن ستیزی و مدیریت جهادی را در خود تقویت کنیم هیچ مشکلی نمی تواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

وی گفت: خدای متعال به مجاهدین فی سبیل الله و کسانی که دین او را یاری کنند وعده پیروزی داده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمنان ما یک روزی در کشور ما همه کاره بوده اند با وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(قدس سره) آن ها را از کشور بیرون راند و جلوی تجاوزات آنها به کشورهای دیگر ایستاد، عنوان کرد: برای استکبار جهانی غیر قابل تحمل هست که جمهوری اسلامی ضمن جلوگیری از یکه تازی آمریکا به پیشرفت های بزرگی دست یافته و این پیشرفت ها برای آنها قابل تحمل نیست، لذا مرتب در اتاق های فکرشان توطعه می کنند.

وی در ادامه افزود: ما یقین داریم که بر حق هستیم و آنها باطل هستند و نیز یقین داریم که ما پیروزیم و آنها شکست خورده زیرا این وعده الهی است که فرمود هرکس دین خدا را یاری کند خدا او را یاری خواهد کرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات