۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۲۳۵۶۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اغتشاشات اخیر از سوی آمریکا هدایت می شد

اغتشاشات اخیر از سوی آمریکا هدایت می شد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه اغتشاشات توسط آمریکا هدایت می‌شد، گفت: آمریکا از طریق عمان برای پایان دادن به اغتشاشات خواستار امضا برجام ۲ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله اعظم این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب کاشان در ۲۰ آبان ماه سال ۸۰ گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم شهیدپرور و ولایتمدار کاشان فرمودند، خانواده شهدا کاری کنند تا حرف فرزندان شهدا همان حرف شهدا باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز گفتار فرزندان شهدا باید مانند گلوله در دل دشمن اثر گذار باشد، افزود: امروز فرزندان شهدا که در سطوح مختلف جامعه حضور دارند نباید اجازه بدهند درخشندگی نور شهادت با ترفند‌های دشمن در جامعه کم رنگ شود.

به گفته وی منطقه کاشان از جمله مناطقی است که از اوایل قرون اسلامی از زمان امام باقر(ع) و حتی قبل از آن با محبت اهل بیت(ع) و شناخت حقیقت اسلام مردم این شهرستان به ولایت معروف بودند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: مردم کاشان از آغاز توانستند در بین امواج متراکم سیاست بنی امیه و بن العباس نور ولایت اهل بیت(ع) را تشخیص داده و از امام باقر(ع) خواستار سفیر حضرت شده و حضرت نیز فرزند خود علی ابن باقر(ع) را به کاشان فرستاد.

وی در ادامه فوت مهسا امینی را بهانه‌ای برای موج آفرینی و موج سواری اغتشاشگران دانست و افزود: دشمن با تمام قوا هرچه در چنته داشت به میدان آورد و هزینه‌های هنگفتی از سوی امارات و عربستان شد و هر اتفاق فوت در کشور رخ می‌داد به کشته شدن در اغتشاشات نسبت دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به سخنرانی رهبرمعظم انقلاب در ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید دشمن در فتنه اخیر با برنامه حجاب، درگیر کردن نخبگان، درگیر کردن صنوف، آموزش و پرورش و دانشگاه و تشویق به اعتصابات وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال اختلاط دانشجویان دختر و پسر، دوره‌ای شدن رهبری و اعلام رفراندم از سیستان و بلوچستان بود و این درحالی است که ملت ایران همه ساله به مناسبت‌های مختلف ملی در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کند و حمایت خود را از نظام اعلام می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به دستگیری ۵۰۰ لیدر در اغتشاشات اخیر و آزادی برخی دستگیر شدن بی گناه اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی اساتید دانشگاه خواستار بی قید و شرط اغتشاشگران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به خواسته‌های آمریکا از ایران برای امضای سریع برجام اشاره کرد و گفت: آمریکا تهدید کرده است اگر ایران برجام را امضا نکند اغتشاشگران همچنان در کف خیابان خواهند ماند که این بیانگر هدایت اغتشاشگران از سوی آمریکا است.

وی افزود: جمهوری اسلامی برای امضای برجام براساس ۹ شرط اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب آماده است، اما ایران برجامی که آمریکا می‌خواهد تحمیل کند امضا نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین تحمیل برجام ۲ ومسائل موشکی جمهوری اسلامی و نفوذ ایران در منطقه خاور میانه را از دیگر خواسته‌های آمریکا اعلام کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب اعلام کرد نماینده آمریکا اجازه ندارد در مذاکرات حضور داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ۱۳ آبان اعلام کرد آمریکای امروز آمریکای قبل از انقلاب نیست که قدرت اول دنیا باشد بلکه امروز آمریکا در اوج ضعف و غرق در مشکلات اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات