۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۲۳۱۵۵
معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب:

نباید اغتشاشگران را مطالبه گران حقوق ملت دانست

نباید اغتشاشگران را مطالبه گران حقوق ملت دانست
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: مطالبه گری با اغتشاش و حمله به پلیس و مامور امنیت کاملا منافات دارد، بنابراین نباید اغتشاشگران را مطالبه گران حقوق ملت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در درس اخلاق طلاب حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: در این مسیرهای تاریک زندگی امروز بشریت، این بصیرت است که ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: بنابراین شما که امروز به عنوان سربازان امام زمان (عج) شناخته می شوید باید علاوه بر تحصیل دانش و علم مقوله بسیار مهم تقوا و تهذیب را مدنظر داشته باشید، زیرا علم و تقوا با هم خود بصیرت زا هستند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: از سوی دیگر در مدت زمان تحصیل در حوزه باید از هر دقیقه و حتی ثانیه خود بهره مفید برای کسب علوم دینی و معرفتی ببرید، طلبه ای در آینده می تواند در جامعه موفق باشد که امروز تمام تلاش خود را انجام دهد.

حجت الاسلام رضوانی زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به قضایای اخیر در کشور، عنوان داشت: از ابتدای انقلاب تا امروز این نظام توطئه های بسیاری را پشت سرگذاشته است و بی گمان با بصیرتی که از ملت ایران سراغ داریم این توطئه نیز خاموش و از بین می رود، ولی با این حال عقل حکم می کند که دشمن را ولو ضعیف، هیچگاه دست کم نگیریم.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب افزود: آشوب هایی که امروز در خیابان های کشور توسط عده ای انجام می شود شاید ماهها قبل نقشه آن در اتاق های فکر معاندان و براندازان طراحی شده بود که امروز عده ای فریب خورده و بی فکر در کف خیابان آن را عملیاتی می کنند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: مطالبه حقوق قانونی حق همه است و این مورد در قانون اساسی جمهوری اسلامی به راحت بیان شده است، ولی مطالبه گری در چارچوب قانون با اغتشاش و حمله به پلیس و مامور امنیت کاملا منافات دارد، بنابراین نباید اغتشاشگران را مطالبه گران حقوق ملت دانست./1400/

ارسال نظرات