۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۲۲۷۵۳

تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون کرمانشاهی در محکومیت اغتشاشگران برگزار شد

تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون کرمانشاهی در محکومیت اغتشاشگران برگزار شد
کرمانشاه ـ تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون کرمانشاهی امروز با حضور آیت الله مصطفی علما در حوزه علمیه این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون کرمانشاهی در محکومیت اغتشاشگران امروز با حضور آیت الله مصطفی علما در حوزه علمیه استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام صادق ایرانی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: شهدا را باید چراغ هدایت بشریت دانست که با خون خود ابدیت و جاودانی را برای خود خریدند.

مدیر حوزه‌ علمیه استان کرمانشاه گفت: اقتدار امروز ایران اسلام مرهون خون شهیدانی است که مخلصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و درخت انقلاب را تنومندتر از قبل کردند.

این استاد حوزه ادامه داد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس به خوبی روحیه استکبارستیزی خویش را نشان دادند، زمانی که یکی رزمنده شهید یا زخمی می شد رزمنده دیگری اسلحه وی را برمی داشت و جای او را پر می کرد و این یعنی جهاد و ایثار جهان در راه نظام و انقلاب.

حجت الاسلام ایرانی با اشاره به آشوب های اخیر در کشور، بیان داشت: آشوبگران در کشور دست به هر جنایت و هتک حرمتی زدند، به مبانی اسلام توهین کردند، چادر را از سر زنان ما کشیدند و به بدترین شیوه ممکن مدافعان امنیت را شکنجه و به شهادت رساندند.

مدیر حوزه‌ علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهادت دوستداران زیادی دارد و در این مسیر رهروان بسیاری هستند که تا آخرین خون در رکاب نایب برحق امام زمان (عج) خواهند ماند./1400/

ارسال نظرات