۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۲۱۹۸۸
امام جمعه موقت خرم آباد:

قوه قضائیه با فتنه‌گران برخورد جدی داشته باشد

قوه قضائیه با فتنه‌گران برخورد جدی داشته باشد
لرستان- حجت الاسلام شمسی فر، با بیان اینکه دشمن با هدف قرار دادن مردم به دنبال ضربه زدن به اصل نظام است، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن توسط مردم به کشور ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه با فتنه‌گران باید برخورد جدی داشته باشد.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه رفتار احساسی برخی از مردم در حوادث اخیر موجب هجمه علیه نظام شد، تأکید کرد: ملت باید هوشیار باشند و نباید اجازه دهیم که دشمن توسط مردم به کشور ضربه بزند.

وی با اشاره به شهادت بسیاری از افراد نیروی انتظامی، ضربه زدن به اموال عمومی و ایجاد ناامنی در جامعه توسط اغتشاشگران با توطئه دشمن عنوان کرد: مردم باید هوشیار باشند و فریب توطئه دشمن را نخورند.

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: دشمنان، ایران پیشرفته و قدرتمند را نمی‌خواهند و قصد دارند مانع توسعه این کشور شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: راه توسعه را با همدلی و وحدت ادامه خواهیم داد و در ادامه راه انقلاب همواره استوار هستیم.

ضرورت ورود مسئولان در عرصه جهاد تبیین و مقابله با توطئه دشمنان

امام جمعه موقت خرم آباد به مبارزات شهید سلیمانی با تروریسم و شهادت وی توسط دشمنان کشور اشاره کرد و گفت: این افراد اکنون دلسوز مردم ایران شده اند اما اصل قضیه این است که ایران در زمان رژیم پهلوی پایگاه آمریکا در منطقه بود و اکنون این موقعیت را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه ایران در حوزه های هسته ای، علوم، فناوری، صنعت، پزشکی، درمان و بهداشت به سرعت پیشرفت کرده‌ است، گفت: دشمن قصد توقف این روند را دارد و تحریم دارویی علیه کشور از خصمانه ترین تصمیمات آنها است.

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: دشمن نمی‌خواهد توانمندی ایران اسلامی را ببیند بنابراین افرادی که که مسئولیت دارند باید وارد میدان جهاد تبیین شوند.

آموزش و پرورش به رسالت خود در تربیت نسلی انقلابی و هوشیار عمل کند

حجت الاسلام شمسی فر به توطئه دشمن و هدف قرار دادن دانش آموزان اشاره کرد و گفت: نهادهای فرهنگی و اجتماعی از جمله آموزش و پرورش باید از دوران ابتدایی با برنامه‌ریزی دقیق، دانش‌آموزان را نسبت به مسائل مهم کشور آگاه کنند./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات