۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۲۱۱۲۸
فرمانده نیروی انتظامی کاشان:

زمینه رشد و بالندگی آحاد مردم جامعه با امنیت فراهم می‌شود

زمینه رشد و بالندگی آحاد مردم جامعه با امنیت فراهم می‌شود
اصفهان – سرهنگ کاکاوند از امنیت به عنوان یک نعمت بی بدیل و یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های جامعه نام برد و گفت: با امنیت زمینه رشد و بالندگی برای آحاد مردم جامعه فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی در کاشان با اشاره به آیات و روایات متعدد در موضع امنیت و حافظان امنیت با اشاره به اینکه امیرمومنان(ع) می‌فرماید هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست، گفت: پیامبراکرم(ص) نیز برای حافظان امنیت می‌فرماید، یک روز نگهبانی در راه خدا بهتر از دنیا و هر آنچه در دنیا است.

وی از امنیت به عنوان یک نعمت بی بدیل و یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های جامعه انسانی نام برد و گفت: با امنیت در جامعه زمینه رشد و بالندگی برای آحاد مردم جامعه فراهم می‌شود.

فرمانده انتظامی کاشان افزود: در جهان امروز تامین امنیت عمومی و اجتماعی جزء مهمترین وظایف حکومت‌ها است و نیروی انتظامی به عنوان بخشی از حاکمیت مسؤول حفظ امنیت و آرامش عمومی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه ادارات و ارگان‌های زیادی باید تلاش کنند تا این امنیت تولید شد، اظهار داشت: امنیت و حفظ و امنیت از یک طرف گستردگی و تنوع ماموریت‌های فراجا ازسوی دیگر به اندازه‌ای زیاد است که ضرورت یک نیروی انتظامی مقتدر را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، امنیت اخلاقی، اجتماعی از وظایف حاکمیت و نیروی انتظامی است و مظهر و عامل این امنیت، نیروی انتظامی است که باید هم اقتدار داشته باشد و هم مقتدرانه و با قاطعیت عمل کند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسب هفته فراجا در سال گذشته گفت، نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است و این نقش ارزشمند در سال‌های اخیر برجسته‌تر است.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی برای ایجاد انضباط اجتماعی، برخودرد قاطع با برهم زنددگان امنیت، احقاق حقوق پایمال شده و ارتقاء احساس امنیت پایدار در جامعه به همراه اصول خدشه ناپذیر سرعت، دقت، قاطعیت و عدالت اهتمام ویژه دارد.

لازم به ذکر است، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی و سپاه در منطقه کاشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مسؤولان شهرستان و خانواده شهدا در فرماندهی انتظامی کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات