۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۷۲۱۰۴۸
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای گمراه ساختن نسل جوان

تلاش دشمن برای گمراه ساختن نسل جوان
حجت الاسلام حسینی با اشاره به توطئه های دشمن برای گمراه ساختن نسل جوان گفت: دشمن می خواهد افکار جوانان را منحرف سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در رزمایش همدلی و احسان که امروز در حوزه حضرت فاطمه(س) برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر و هدف دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام، گفت: دشمن دلسوز ما نیست و می‌خواهد از برخی جوانان ناآگاه و احساساتی سوء استفاده کند.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت هوشیاری جوانان در برابر توطئه های دشمن افزود: شناخت کامل خائن ضروری است و جوانان باید فرق بین خائن از خادم را بدانند.

وی دشمن به دنبال گمراهی نسل جوان بوده و می خواهد افکار جوانان را منحرف سازد، عنوان کرد: هوشیاری و بصیرت جوانان خنثی کننده توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: خانواده‌ها باید بیشتر مراقب جوانان باشند و با آگاه سازی نسل جوان اجازه ندهند فریب تبلیغات دشمن را بخورند.

وی با بیان اینکه کسانی که برای تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، دیگران را ترغیب می‌کنند دشمن هستند، عنوان کرد: دشمن تلاش دارد از راه فرهنگی وارد شود و با هدف قرار دادن اعتقادات و باورهای جوانان، فرهنگ ما را نابود کند.

امام جمعه بروجرد به بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در حوادث اخیر باز هم به صحنه آمدند و پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را به نمایش گذاشتند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات