۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۱۸۴۴۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسؤولیت در نظام اسلامی ایران فرصتی برای خدمت به مردم است

مسؤولیت در نظام اسلامی ایران فرصتی برای خدمت به مردم است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسؤولیت در نظام اسلامی ایران را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و گفت: مسؤولان از فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در مراسم تکریم روح الله دهقانی و معارفه سید جواد نوری دادستان جدید کاشان که در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان کاشان برگزار شد، گفت: مسؤولیت در نظام مقدس جمهور اسلامی ایران یک فرصت برای خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه امیرمومنان (ع) می‌فرماید، این فرصت‌ها مانند ابر و باد به سرعت می‌گذرد، افزود: از فرصت به دست آمده باید نهایت بهره برداری را برای خدمت به مردم برد.

به گفته وی مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به مردم باید تلاش شبانه روزی داشته باشند و بیشترین وقت و زمان را به خدمت به مردم اختصاص دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تقدیر از خدمات روح الله دهقانی و کارنامه درخشان سه ساله ایشان با اشاره به فعالیت فرهنگی دادستان سابق کاشان از جمله اهدای کتاب زندگینامه شهدا به زندانیان گفت: یکی از زندانیان بعد از مطالعه کتاب شهید ابراهیم هادی می‌گوید، اگر این کتاب پیش از این به دست من رسیده بود مرتکب هیچ جرمی نمی‌شدم.

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای دادستان سابق کاشان و استفاده از ایشان در مناصب بالاتر برای خدمت به نظام و کشور ابراز امیدواری کرد دادستان جدید کاشان ادامه دهنده فعالیت‌های دادستان سابق کاشان باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان مردمی، پرهیز از تشریفات و جلوگیری از تضییع حقوق عامه را از مهمترین ویژگی‌های سید جواد نوری دادستان جدید کاشان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به لزوم توجه جدی دادستان جدید کاشان به عدالت و گسترش عدالت و هفت بند سیاست گذاری شده از سوی رهبر معظم برای قوع قضائیه تأکید کرد و ابراز داشت: دادستان جدید شهرستان کاشان در پیشگیری از وقوع جرم باید اهتمام ویژه داشته باشد.

لازم به ذکر است مراسم تکریم از روح الله دهقانی و معارفه سید جواد نوری دادستان جدید شهرستان کاشان با حضور حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان کاشان برگزار شد و در پایان از خدمات روح الله دهقانی دادستان سابق کاشان تقدیر و سید جواد نوری به عنوان رئیس جدید دادگستری کاشان معرفی شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات