۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۱۸۲۲۱
رییس دانشگاه امام صادق در پیامی:

آیت الله مصطفوی از استوانه‌های حکمی حوزه کهنسال تهران بود

آیت الله مصطفوی از استوانه‌های حکمی حوزه کهنسال تهران بود
حجت الاسلام والمسلمین سعدی با صدور پیام تسلیتی تصریح کرد: آیت الله مصطفوی از استوانه‌های حکمی حوزه کهنسال تهران و استادی عالی مقام برای دانشگاه امام صادق(ع محسوب می‌شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی سعدی رئیس دانشگاه امام صادق علیه السلام و نماینده مجلس خبرگان رهبری در پیامی رحلت آیت الله مصطفوی، استاد جامع معقول و منقول را تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با تاسف و تاثر خبر رحلت عالم فرزانه و فیلسوف برجسته آیت الله آقای حاج سید حسن سعادت مصطفوی واصل شد ایشان از استوانه‌های حکمی حوزه کهنسال تهران و استادی عالی مقام برای دانشگاه امام صادق علیه السلام محسوب می‌شد که در طول سالیان متمادی تصدی کرسی تدریس به تربیت دانش آموختگان ممتازی پرداخت.

آن مرحوم را به حق می توان به جامع منقول و معقول توصیف کرد و از این روی ثلمه ای بر جامعه علمی حوزوی و دانشگاهی وارد شده است. در کنار مزایای برجسته علمی، مکارم اخلاقی و معنوی و تربیت نفوس مستعده نیز فصل پر برکت و مشبعی از شخصیت جامع الاطراف ایشان را به خود اختصاص داده بود.

فیوضات علمی و خدمات مدیریتی ایشان برای دانشگاه امام صادق علیه السلام برگ پر افتخار و زرینی است که نام ایشان را در این معهد علمی همیشه درخشان نگه خواهد داشت.

 اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی حوزوی و دانشگاهی و همه مستفیدان و ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و حشر با اولیای الهی را از خدای متعال برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

حسین علی سعدی رئیس دانشگاه امام صادق علیه السلام- عضو خبرگان رهبری

ارسال نظرات