۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۱۶۱۰۹

آیین رونمایی از پوستر سوگواره «یک جرعه عطش» برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر سوگواره «یک جرعه عطش» برگزار شد
خوزستان - آئین رونمایی از پوستر سوگواره یک جرعه عطش با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آئین رونمایی از پوستر سوگواره یک جرعه عطش امروز با حضور عبدالرضا سیفی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در سالن جلسات آن معاونت برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در ابتدای این آئین اظهار کرد: حساس‌ترین، پیچیده‌ترین و سخت‌ترین مسائل در کشور موضوع فرهنگ است در حوزه اقتصاد و امنیت شاید بتوان با استفاده از قائده و فرمول به نتیجه رسید، اما در موضوع فرهنگ به دلیل تعدد سلیقه ممکن است، نتیجه مورد انتظار حاصل نشود.

سیفی با بیان اینکه سلیقه‌های متفاوت در مباحث فرهنگی کار در این حوزه را سخت‌تر می‌کند، بیان کرد: افزون بر فشار‌هایی که در خارج از مرز‌ها دشمنان جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اقتصادی، امنیت و نظامی علیه ایران اسلامی انجام می‌دهند در حوزه فرهنگ به صورت ویژه تمرکز کرده و وارد شده‌اند.

وی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد: با توجه به فعالیت‌های نظامی دشمن، جوانان این مرز و بوم با اقتدار در مقابل آن‌ها ایستادند و دشمنان نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصرف کنند؛ همچنین در حوزه امنیت کشور تلاش‌های بسیاری صورت گرفته به گونه‌ای که می‌توان گفت با توجه به ناامنی کشور‌های منطقه به لطف خدا ایران اسلامی سرافراز و با اقتدار ایستاده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی توانسته است در برابر فشار‌های وارد شده از سوی دشمنان موفق عمل کند.

سیفی ادامه داد: ایران اسلامی هرچه دارد به برکت خون سیدالشهدا (ع) است در طول تاریخ به ویژه ۸ سال دفاع مقدس حب اهل بیت (ع) و محبتی که نسبت به ائمه اطهار(ع) در رزمندگان وجود داشته است؛ سبب شد تا با وجود اینکه همه جهان در برابرمان قرار داشت، اما موفق شدیم تا از خاک، ناموس و وطن خود دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: مفاهیمی که سیدالشهدا(ع) در آن دوران به وجود آورد؛ امروز در کل جهان گسترش یافته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه همه ما امروز در خدمت امام حسین(ع) هستیم، گفت: امروز در قالب هنر می‌توان فعالیت‌های بسیاری داشت؛ همانگونه که اکنون سرود سلام فرمانده در اقصی نقاط جهان خوانده می‌شود.

سیفی در پایان ابراز داشت: خوزستان نسبت به سایر استان‌های دیگر به دلایل مختلف در صدر جریان معرفی اربعین و آئین‌های عاشورایی است، چرا که این استان محل رشادت، شهادت و جوانمردی رادمردان بوده و نیز همه مردم محب اهل بیت (ع) هستند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات