۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۱۵۵۵۲
با حضور آیت الله کریمی جهرمی:

آیین رونمایی از کتاب «اصول العقائد و جامع الفوائد» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «اصول العقائد و جامع الفوائد» برگزار شد
آیین رونمایی از کتاب «اصول العقائد و جامع الفوائد» تألیف علامه میرمحمدهادی میرلوحی سبزواری با حضور آیت الله کریمی جهرمی و حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب «اصول العقائد و جامع الفوائد» تألیف علامه میرمحمدهادی میرلوحی سبزواری، شامگاه یکشنبه با سخنرانی آیت الله کریمی جهرمی در مدرسه امام مهدی (عج) برگزار شد.

آیت الله کریمی جهرمی در این مراسم به توصیف تألیفات مؤلف پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از آثار علامه میرلوحی که در راه شبهه زدایی از جامعه تألیف شده این کتابی است که هم اکنون در حال رونمایی از آن هستیم که نشان از تبحر و مسأله شناسی این عالم جلیل القدر دارد.

وی با توضیح این نکته که جماعتی از علامه میرلوحی درخواست نگارش کتابی در دفاع از اعتقادات خود داشتند، تصریح کرد: علامه میرلوحی در مکاشفه ای به محضر امیرالمومنین(ع) شرفیاب می‌شوند و حضرت می فرمایند کسی که یک حاجت برادر مؤمن خود را اجابت کند هزار حاجت دنیوی را برآورده و هزار حاجت اخروی او را عنایت می‌کنند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

برتری بر حضرت زکریا و یحیی

اما مساوارت آن حضرت با زکریای پیغمبر از این جهت است که اگر زکریا به یحیی بشارت داده شد، حضرت امیر(ع) به حسنین(ع) بشارت یافت و اگر زکریا متکفل احوال مریم بود حضرت امیر(ع) متکفل احوال حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

و اگر جالوت به دست داود کشته شد عمربن عبدود عامری، نرحب، عنتر و بسیاری از مبارزان نامی عرب به دست حضرت امیر به جهنم واصل شدند و اگر داود برای کشتن جالوت از سنگ فلاخن استفاده کرد حضرت امیر(ع) برای کشتن دشمنان از ذوالفقار استفاده نمود.

و اگر حضرت سلیمان انگشتر خود را با دعا از حق تعالی طلبید حضرت امیر همان انگشتر را در راه خدا به سائل داد و اگر آفتاب یک مرتبه پس از فرو رفتن برای حضرت سلیمان بالا آمد مکرر این اتفاق برای حضرت امیر(ع) تکرار شد.

گفتنی است علاقمندان جهت تهیه این کتاب که توسط انتشارات دارالنشر اسلام به چاپ رسیده می توانند با شماره 09908151319 تماس برقرار کنند.

 

ارسال نظرات