۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۱۵۲۳۶
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب:

تئاتر «مرصاد» فرصتی برای معرفی چهره تروریستی جریان نفاق است

تئاتر «مرصاد» فرصتی برای معرفی چهره تروریستی جریان نفاق است
کرمانشاه ـ تمری گفت: تئاتر مرصاد بهترین فرصت برای معرفی روز ملی کرمانشاه و چهره تروریستی جریان نفاق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد از ۲۹ تیرماه آغاز به کار خواهد کرد و تا پنجم مرداد ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

خسرو تمری با اشاره به حضور ۹ گروه نمایشی در بخش خیابانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: بخش خیابانی این جشنواره در شهرهای اصفهان، اسلام آبادغرب،  خرمشهر و تهران برگزار خواهد شد و مجموعا بیش از ۲۰ اجرای نمایش در این ۴ شهرستان صورت خواهد گرفت.

وی به موضوع جشنواره ملی تئاتر مرصاد اشاره کرد و گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد امروز یک رویداد ملی تاثیر گذار در حوزه نمایشی کشور است و تنها رویدادی است که به طور مستقیم به جریان نفاق و موضوع ترور می پردازد.

وی افزود: اقدام منافقین در همدستی با بیگانگان بیانگر عمق نگاه  متحجرانه جریان نفاق است که بیش از ۱۷ هزار از شهروندان ایرانی را ترور کردند و در ادامه به همکاری با دشمنان ملت ایران روی آوردند.

وی افزود: تاریخ هیچ گاه خیانت ها و اقدامات ددمنشانه جریان منافقین را فراموش نخواهد کرد و افزود: منافقین به شدت از یادآوری حماسه مرصاد بیمناک هستند و تلاش می کنند حماسه مرصاد از خاطرات مردم ایران پاک شود و اکنون با اقدامات دیگر به دنبال تطهیر چهره خود هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب افزود: باید ادوار مختلف جشنواره را مورد بررسی و نقد قرار دهیم و دوازدهمین دوره جشنواره در یک بازه زمانی طولانی برگزار شده است که به عنوان یک تجربه جدید نیازمند بررسی و ارزیابی کارشناسان است.

وی افزود: این جشنواره می‌تواند گفتمان اصلی مرصاد و موضوعاتی از قبیل تروریست، ترور دانشمندان هسته ای و اقدامات خباثت آمیز جریان نفاق علیه ملت ایران در ادوار مختلف را مورد به بررسی  قرار دهد و در دوره بعدی جشنواره شاهد موضوعات بروزتری باشیم.

تمری همچنین از حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حمایت از بخش پایانی جشنواره تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده  شاهد تداوم تاثیرگذاری جشنواره باشیم.

گفتنی ست؛ از سوی دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد جدول اجراهای بخش خیابانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد  منتشر شد./1400/

ارسال نظرات