۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۷۱۵۱۷۶

انتقاد امام جمعه موقت کرمانشاه از تبلیغ فرهنگ منحط غرب در ویترین مغازه ها

انتقاد امام جمعه موقت کرمانشاه از تبلیغ فرهنگ منحط غرب در ویترین مغازه ها
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: می شود که در پشت ویترین بسیاری از مغازه های داخل شهر مانکن هایی خودنمایی می کنند که به نوعی فرهنگ منحط غرب را تبلیغ می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان کرمانشاه که با محوریت حجاب و عفاف برگزار شد، اظهار داشت: دشمن اولین و اصلی ترین برنامه های فرهنگی خود را از درون خانواده ها آغاز کرده است و به نوعی به دنبال استحاله فکری و عقیدتی جوانان و نوجوانان است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: به مانند سایر دستورات و واجبات دینی، حجاب و عفاف هم از ملزوم و دستورات الهی برای مسلمین است، دستوری که لازم الاجراست و هم برای نهادینه سازی آن مسؤول هستیم.

این عالم کرمانشاه با اشاره به تخریب و تحریف این روزهای رسانه های بیگانه از وضعیت حجاب در کشور بیان کرد: دشمن با استفاده از رسانه های بیشمار و برانداز خود به دنبال نشان دادن حجاب به عنوان یک محدودیت برای زن مسلمان است، بنابراین باید با این توطئه دشمن با بصیرت برخورد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: دشمن با استفاده از شبکه های مجازی که به وفور در دسترس نسل های جوان و نوجوان جامعه است در حال پیاده کردن برنامه استحاله فرهنگی خود است، لذا متولیان امر در این باره باید احساس مسؤولیت بیشتری کنند.

این استاد حوزه با انتقاد از عدم رسیدگی درست به مراکز عرضه پوشاک در جامعه، گفت: متاسفانه به عینه دیده می شود که در پشت ویترین بسیاری از مغازه های داخل شهر مانکن هایی خودنمایی می کنند که به نوعی فرهنگ منحط و فاسد غرب را تبلیغ می کنند، لذا انتظار است که این وضعیت سریعا جمع آوری شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید بین بازار در جامعه اسلامی و جامعه غربی یک تفاوت و مشخصه باشد، نباید بازاریان برای فروش اجناس خود که بعضا از نوع غیرفرهنگی هستند دست به هر کاری بزنند که خدایی ناکرده اصول دین را تضعیف می کنند./1400/

ارسال نظرات