۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۱۴۴۵۴
آیت الله سعیدی:

همه باید در تحقق وحدت بکوشند

همه باید در تحقق وحدت بکوشند
امام جمعه قم در خطبه های نماز عید سعید قربان ضمن تبریک این عید با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت حج گفت: همه باید در تحقق وحدت بکوشند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در حرم حضرت معصومه با تبریک این عید سعید گفت: حضرت ابراهیم از امتحان الهی سربلند بیرون آمد و با اخلاص به انجام دستور الهی همت گمارد.

وی افزود: امتحان های زیادی در زندگی ما نیز پیش می آید اگر ما هم اخلاص داشته باشیم به یاری خدا پیروز هستیم.

تولیت حرم حضرت معصومه در خطبه دوم گفت: امام هشتم برادری به نام زید داشت که در نصیحت به آن می فرماید «اتَّقِ اللَّهَ فَإِنَّهُ بَلَغْنَا مَا بَلَغْنَا بِالتَّقْوَى فَمَنْ لَمْ يَتَّقِ اللَّهَ وَ لَمْ يُرَاقِبْهُ فَلَيْسَ مِنَّا وَ لَسْنَا مِنْهُ» به این معنا که ای زید تقوا پیشه کن زیرا سبب رسیدن ما به مقامات الهی تقوا بوده است و اگر کسی تقوا نداشته باشد از ما نیست.

آیت الله سعیدی در پایان با تأکید بر حفظ وحدت جامعه خاطرنشان کرد: یکی از امور واجب حفظ وحدت و انسجام جامعه است همانگونه که امام خامنه ای در پیام حج خود بر آن تأکید داشت؛ همه باید در تحقق وحدت بکوشند و ثمرات آن را نیز می بینیم مانند حضور دیروز مردم در دعای عرفه و حضور باشکوه در نماز عید قربان که ثمره وحدت است و در حال حاضر وحدت دستور به ما است و از خداوند می خواهد در مسیر جامعه مورد پسند اهل بیت ما را موفق بدارد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
انشا... خداوند متعال مقام معظم رهبری مدظله العالی و آیت الله ابراهیم رئیسی رو برای مردم حفظ نمایند.
0
0