۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۷۱۱۶۲۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تأکید کرد؛

ضرورت توجه و عمل به سیره و راه شهدا

ضرورت توجه و عمل به سیره و راه شهدا
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا، ایثار و فداکاری جانبازان، ایثارگران و آزادگان مسئول هستیم، گفت: باید مواظب باشیم در این عرصه راه را گم نکنیم.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هاشمی، ظهر امروز، در همایش تجلیل از خانواده های شهدا منتسب به وزارت راه و شهرسازی در لرستان با گرامیداشت دهه کرامت و لادت با سعادت امام رضا(ع)، گفت: این دهه نیز در استان برای ما یادآور بخشی از شهدا است.

وی افزود: خدای متعال در حدیثی قدسی می  فرماید وقتی کسی شهید می شود من در خانه این شهید می مانم و هرکسی تکریم کند خانواده این شهید را، من میزبان هستم و من تکریمش می کنم.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: طبق این حدیث هر جایی که شهیدی باشد و تکریمی باشد خدا میزبان است.

وی با اشاره به اینکه مرم لرستان از مردمی هستند که تا امروز تیری از این مردم به سمت نظام شلیک نشده است و همیشه سرباز بودند، گفت: «سلام فرمانده» را سال ۴۲ از زبان این مردم شهید کمالوندها به امام  راحل گفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: شهدای ما ناشناخته هستند اما نور و عنایتشان بر این مردم است.

وی در ادامه با قدردانی از جانبازان بیان کرد: جانبازان نجیب ترین مردم این شهر هستند، اینها روزی به جبهه رفتند تا امروز ما در آسایش زندگی کنیم.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه این حلقه دهه نودی با دهه ۶۰ یک پیام دارد که امام می آید و وظیفه ما در این راستا سنگین است، گفت: خانواده ایثارگر، جانبازان و شهدا اگر مطالبه و خواسته ای دارند که حق است، ما مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

وی اظهار کرد: در عرصه خدمت رسانی باید در هر جایگاهی که هستیم به وظیفه خود عمل نماییم و مواظب باشیم که راه را گم نکنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات