۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۱۱۱۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هم افزایی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات ضروری است

هم افزایی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات ضروری است
حجت الاسلام شاهرخی به وجود مشکللات در حوزه تورم، بیکاری و عدم رونق کسب و کار در استان اشاره کرد و گفت: این مشکلات در سایه مدیریت جهادی و هم افزایی دستگاه ها باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور، به بحث بیکاری در استان لرستان اشاره کرد و گفت: لرستان در حوزه تورم، بیکاری، صنایع تعطیل و عدم رونق کسب و کار در وضعیت خاص قرار دارد.

وی با اشاره به وجود بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع تعطیل شده در استان افزود: در برخی سازمان‌ها وجود نیروهای مازاد با توصیه‌های فراقانونی موجب شده است که مردم احساس کنند در نظام اداری تبعیض وجود دارد

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت رسیدگی به اوضاع لرستان خاطرنشان کرد: هم افزایی دیوان محاسبات با سازمان بازرسی قوه قضاییه و بازرسی‌های درون ادارات ضرورتی غیر  قابل انکار است.

وی بیان داشت: هم افزایی با دیگر دستگاه‌هایی که جنبه نظارت و بازرسی دارند، می‌تواند در امور راهگشا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تشکیل هیأت‌های اندیشه ورز و جلسه با معتمدین انقلابی از سوی مسؤولان دیوان محاسبات تاکید و عنوان کرد: فعالیت گسترده در دیوان محاسبات و فعال بودن سامانه 198 برای رفع مشکلات ضروری است.

وی تصریح کرد: در راستای نزدیک شدن به اهداف سازمانی باید در مساجد فعال شهر حضور داشت و ارتباط با شبکه جوانان مومن، انقلابی، عدالت خواه و پای کار تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان راه حل همه مشکلات را در مدیریت جهادی و انقلابی خواند و گفت: با تکیه بر تفکر جهادی، تعامل و همکاری برای رفع مشکلات مردم و جامعه در مقام عمل کار کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات