۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۰۸۳۵۸
اندیشمندان کشمیری:

روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی است

روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی است
اندیشمندان کشمیری از حضور پرشکوه مردم مناطق مختلف کشمیر در راهپمایی روز جهانی قدس، ابراز قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس در سراسر مناطق کشمیر هند از جمله سرینگار، بدگام، ماگام، لداخ، حسن آباد و زید بال و دیگر مناطق کشمیر برگزار شد، در این مراسم هزاران مرد و زن، کودک و جوان، علما و روحانیون و شخصیت های مختلف سیاسی و فرهنگی و اجتماعی حضور یافتند.

مردم خشمگین با برافراشتن پرچم فلسطین، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ اسرائیل، مرگ بر استعمار، مرگ بر استکبار جهانی را سر دادند و خواستار ازادی هرچه زود قبله اول مسلمانان جهان و نجات ملت فلسطین از ظلم و ستم رژیم فاسد اسرائیل شدند.

حجت الاسلام والمسلمین بشیر احمد بت در سخنانی با بیان این که روز قدس یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است و باید تا روز نابودی کامل اسرائیل ادامه پیدا کند، ابراز داشت: امسال بیش از سال های گذشته این مراسم در سراسر جهان با شکوه تر برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین متو در سخنان خود از حضور پرشکوه زن و مردم در این مراسم قدردانی و تشکر کرد و خطاب به ملت فلسطین، گفت: ما همواه در کناره شما ایستاده ایم و فاصله چند هزار کیلومتری نمی تواند مانع علاقه ما با شما شود.

حجت الاسلام والمسلمین اعجاز رضوی با اشاره به این که روز جهانی قدس یاد آور حمایت مظلومان و قیام در برابر زیاده خواهی ستمگاران جهان است، اظهار داشت: قدس پاره تن جهان اسلام و ملت فلسطین جزوی از جهان اسلام است و لذا کسی نمی تواند انرا از جهان اسلام جدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابد حسین در سخنانی با تاکید به این که فلسطین فراموش شدنی نیست، مردم فلسطین را به استقامت و پایمردی فراخواند و گفت: سست شدن اسرائیل نتیجه تلاش های مجاهدانه شب و روز شما است و بزودی همه ما در قدس شریف نماز خواهیم خواهند./۹۸۸/

ارسال نظرات