۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۷۰۸۲۳۳
حجت الاسلام موسوی مطرح کرد؛

موضع کشورهای اسلامی، ظلمی مضاعف بر فلسطینیان

موضع کشورهای اسلامی، ظلمی مضاعف بر فلسطینیان
مشاور امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: کشورهایی که اسم اسلامی را یدک می کشند در حال همکاری با رژیم صهیونسیتی هستند و ظلمی مضاعف بر مردم فلسطین روا می دارند.

حجت الاسلام غلامعباس موسوی مشاوره امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا گفت: اگر از دماغ کسی که در جهت آرمان های مادی غرب حرکت می کند، خون بیاید قطعنامه های مختلفی صادر خواهد شد اما در برابر فلسطین سکوت می کنند و بعضا از جنایت کاران حمایت می کنند.

وی عنوان کرد: امروزه از طرف کشورهای اسلامی ظلم مضاعفی صورت می گیرد که با این رژیم اشغالگر قرارداد هایی امضا کردند؛ این ها از مبارزه اسمی هم کوتاه آمده اند چون صرفا نام اسلامی را یدک می کشند اما برای ملت مظلوم و مسلمان فلسطین هیچ دلی نمی سوزانند.

این مبلغ حوزوی گفت: کشور و نظام جمهوری اسلامی همچون الگویی برای جهانیان در خط مقاومت علیه رژیم صیهونیستی ایستاده است البته ملت های فراوانی هم همراهی کرده و در مسیر مقاومت قرار دارند اما این پرچم را جمهوری اسلامی همچنان برافراشته نگه داشته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی معتقد است قدس از آن جهان اسلام است و این رژیم اشغالگر نیز باید سیلی بخورد و قدس هم به دامن اسلام برگشته و مردم آواره فلسطین به کشور خود برگردند.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: نظام اسلامی دادخواهی دارد که چرا سازمان های بین المللی اقدام درست و جدی نمی کنند و نسبت به جنایات متعدد اسرائیل ساکت هستند؛ مگر این وضعیت و آوارگی را نمی بینند؛ معتقدیم قدس از چنگال این ها نجات پیدا خواهد کرد و این وعده الهی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات