۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۷۰۷۸۸۲
نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

تقویت ارزش های دینی و انقلابی راهکار مقابله با توطئه های دشمنان

تقویت ارزش های دینی و انقلابی راهکار مقابله با توطئه های دشمنان
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، تقویت ارزش های دینی و انقلابی را راهکار مقابله با توطئه های دشمنان علیه دین و نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع تعدادی از خواهران روزه دار مسجد امام حسن مجتبی(ع) ساری بر ضرورت احیای آیین اعتکاف در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

وی با بیان این که احیای اعتکاف و این سنت حسنه اسلامی در ماه رمضان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: معتکفین به صورت ویژه مهمان خدا هستند و باید این فرصت را قدر دانست و برای تصفیه روح و جان خود، از این سه روز مهمانی خدا بهره مند شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که آثار و برکات اعتکاف باید به صورت فرهنگ متعالی در معتکفین بروز و ظهور کند تا برای جامعه سودمند باشند، خاطرنشان کرد: معنویتی که از این محافل دینی کسب می شود ثروت انسان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کار فرهنگی مهم و آثار بلندمدت دارد، ادامه داد: در این ایام اعتکاف برنامه‌های بصیرت افزایی، قرائت قرآن و حلقه صالحین باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که همین ارزش های دینی، معنوی و فرهنگ عبادت انقلاب ما را حفظ کرده است، بیان داشت: به طور حتم از بین رفتن معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز در گرو گسترش همین فرهنگ ناب الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمنان در تلاش هستند با توطئه های مختلف ارزش های دینی و انقلابی را در جامعه ما کمرنگ کنند، تصریح کرد: باید با ترویج معنویت و مفاهیم ناب الهی این توطئه ها را خنثی و ارزش های دینی را در جامعه هر روز گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان باید هوشیار باشند چون دشمن در کمین آنها نشسته است، خاطرنشان کرد: دشمن از مسیر های متعددی به دنبال قبح زدایی در جامعه دینی است و باید در برابر این فتنه فرهنگی دشمن هوشیار باشیم.

امام جمعه ساری با بیان این که برای حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام، باید همواره ارزش های دینی و انقلابی  حفظ و در جامعه پررنگ و اثر گذار باشد، ادامه داد: نباید بگذاریم دشمن به اهداف شوم خود در جامعه اسلامی دست پیدا کند و راه موفقیت نیز تقویت برنامه های دینی و فرهنگی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دشمن با رسانه و ابزارهای مدرنی که در اختیار دارد تلاش می کند فرهنگ غربی را در جامعه اسلامی رواج دهد، تصریح کرد: باید با تقویت ارزش های دینی و مفاهیم انقلابی، حیله های تبلیغاتی و فریبنده دشمن را خنثی کنیم.

وی با بیان این که دشمنان از معنویت اسلام و مسلمین بسیار هراسان هستند، ادامه داد: باید با تقویت فرهنگی دینی پیروز میدان جنگ‌نرم با استکبار باشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات