۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۰۶۲۹۰

دیدار نماینده ویژه رییس جمهور با خانواده شهید و مصدومان حادثه حرم رضوی

دیدار نماینده ویژه رییس جمهور با خانواده شهید و مصدومان حادثه حرم رضوی
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به نمایندگی از رییس‌جمهور با خانواده شهید و مصدومان حادثه حرم مطهر رضوی دیدار کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به نمایندگی از رئیس‌جمهور با خانواده شهید حجت الاسلام اصلانی روحانی شهید حادثه حرم مطهر رضوی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رطیس‌جمهور به خانواده این شهید گفت: عناصر بدخواه و تفرقه‌افکن همواره ارزشمندترین و عزیزترین اقشار را برای رسیدن به مقاصد شومشان هدف قرار می‌دهند. جریاناتی همچون حمله تروریستی تکفیری‌ها به مجلس و مرقد امام خمینی(ره) و جنایت اخیری که رخ داده بیانگر آن است که دشمنان، طلاب و روحانیون را به‌ دلیل رسالت ارزشمند دینی‌شان و لباس گرانقدرشان هدف قرار می‌دهند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به دستور ویژه رئیس جمهور به دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی پیرامون این حادثه تاکید کرد: در برابر جبهه وسیع کینه‌توزانه دشمن، به غیر از عزم راسخ و خطرپذیری و آمادگی برای حوادث راه دیگری نیست.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با پیروزی‌ها و ظفرمندی‌های سال‌های اخیر جبهه مقاومت در برابر جریان استکبار، زخم‌خوردگان از جبهه مقاومت و وحدت مسلمانان، بافضیلت‌ترین ماه و شریف‌ترین مکان را برای پیشبرد توطئه‌شان علیه مسلمانان انتخاب کردند و در حالی که خادمان مردم با زبان روزه در مسیر جلسه برای برنامه‌ریزی به‌منظور خدمت بیشتر به مردم بودند، نقشه پلیدشان را به اجرا درآوردند. در عین حال اما همچنانکه آنها در طول بیش از ۴ دهه اخیر به مقاصد شوم خودشان نرسیدند این‌بار نیز در برابر صفوف به‌هم پیوسته مسلمانان کاری از پیش نخواهند برد.

وی همچنین ضمن حضور در بیمارستان و عیادت از حجج اسلام پاکدامن و دارایی مصدومان حادثه حرم رضوی، با خانواده آنان نیز دیدار و سلام رئیس‌جمهور را به ایشان و خانواده‌هایشان ابلاغ کرد.

دیدار نماینده ویژه رییس جمهور با خانواده شهید و مصدومان حادثه حرم مطهر رضوی

ارسال نظرات