۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۷۰۵۷۴۵

آمادگی استانداری قم برای حل مشکلات پردیسان

آمادگی استانداری قم برای حل مشکلات پردیسان
استاندار قم گفت: باید متناسب با نیاز پردیسان کاربری‌ها واگذار شود و با کسب مجوز از سازمان ملی مسکن و همچنین با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم این مسئله را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا از قم، سید محمدتقی شاه‌چراغی در جلسه بررسی مسائل اولویت‌دار پردیسان که در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این منطقه  با حضور سقائیان‌نژاد شهردار قم و مدیر دستگاه‌های مختلف برگزار شد، مشکلات پردیسان را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: باید مشکلات پردیسان از طریق مراجع بالاتر و تهران مورد پیگیری قرار گیرد.

وی تأمین نشدن مشکلات مردم در بخش‌های مختلف در پردیسان را مطرح کرد و افزود: باید متناسب با نیاز پردیسان کاربری‌ها واگذار شود و با کسب مجوز از سازمان ملی مسکن و همچنین با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم این مسئله را مدیریت کنیم و باید نیازمندی‌های خاص به‌صورت خاص به مزایده گذاشته شود.

استاندار قم تصریح کرد: موارد خاص تعداد بالایی نداشته و در استانداری و اداره کل راه و شهرسازی این آمادگی برای حل این مشکل وجود داشته و باید محله به محله نیازهای ضروری بررسی شود تا برای زمین آن مجوز لازم گرفته شود و تلاش داریم از طریق وزارت راه و شهرسازی این مشکل حل شود.

وی به مسؤولان تأکید کرد: باید موضوعات پردیسان از طریق تهران پیگیری شود و تأمین زمین برای مراکز آموزشی و ساخت مسجد ابتدا از طریق اداره کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده ۵ پیگیری شود و در صورت عدم وجود زمین از تهران پیگیری کنید.

ارسال نظرات