۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۷۰۵۳۰۷
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین:

تولید دانش بنیان سبب افزایش علم و ثروت بر پایه دانش و نوآوری می‌شود

تولید دانش بنیان سبب افزایش علم و ثروت بر پایه دانش و نوآوری می‌شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام امامی گفت: تولید دانش بنیان سبب افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری می‌شود.

حجت الاسلام احمد امامی مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه هرسین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک سال نو و آغاز قرن جدید، اظهار داشت: نوروز سرفصلی جدید و آغازی دوباره در پرتو الطاف خداوندی است و در آستانه سال نو یاد و خاطره تمامی شهدای معظم را که برای استقلال آزادی و اقتدار میهن اسلامی جان خویش را نثار کردند گرامی می‌دارم و بر بلندای همت و استواری ایمان جانبازان و ایثارگران معظم و صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنم.

وی در رابطه با بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، افزود: نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «تولید،   دانش بنیان و اشتغال آفرین»  و اختصاص شعار چند سال به مبحث تولید بیانگر این حقیقت است که تولید ملی، مهم‌ترین مساله اقتصادی کشور است.

مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: متاسفانه این مسأله هنوز به‌طور واقعی محقق نشده است و لذا به فرموده مقام معظم رهبری شعار سال نباید فقط در بنر‌ها و سربرگ‌ها نوشته شود بلکه باید در باور‌ها بیاید و عملا همه در این مورد تلاش مضاعف کنند تا مطالبات معظم له در بحث تولید و اشتغال‌آفرینی اجرایی شود.

حجت الاسلام امامی با اشاره به اینکه توسعه و رونق تولید ملّی، مشکلات اقتصادی را حل می‌کند، اظهار داشت:  با توجه به اینکه اولویت و مسئله جدی کشور، مسئله اقتصاد است لذا این شعار از سوی معظم له برای امسال انتخاب شده است چراکه تولید و توسعه آن کلید حل مشکلات اقتصادی کشور و کسب رضایت عمومی جامعه است در واقع تولید ملی، راه اصلی عبور از سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی  است.

وی افزود: تولید دانش بنیان سبب افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هرسین گفت: بنابراین باید به دنبال تولیدی برویم که دانش‌بنیان و اشتغالزا باشد چراکه اگر تولید بر مبنای دانش پیشرفته روز نباشد و سبب اشتغال‌آفرینی نشود مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی‌کند و مفید نیست.

وی با تاکید بر اینکه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین راه غلبه بر جنگ تحریمی دشمن است، ادامه داد: با توجه به نیاز کشور به اقتصاد مولد و درون‌زا و دندان تیز کردن‌های دشمن در جنگ تحریمی و اقتصادی، معظم له شعار سال را با محوریت مسائل اقتصادی و تولید تعیین فرمودند تا همگان متوجه این امر ضروری باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: انتخاب این دو شاخصه برای تولید، یعنی دانش بنیان و اشتغال‌آفرین بودن، نشانه بصیرت و دید حکیمانه امام خامنه‌ای برای آینده کشور و عزت‌مندی نظام می‌شود.

حجت الاسلام امامی در پایان گفت: حمایت از تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین تکلیف اصلی همه مسؤولان و دولتمردان است و ما هم در سپاه شهرستان با پای کار آوردن تمام ظرفیت‌های  خود  و بسیج مردمی و جوانان نخبه علمی و کار فرهنگی و جهادی تلاش خواهیم کرد تا به تحقق شعار سال کمک کنیم. /۱۴۰۰/

ارسال نظرات