۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۷۰۴۹۲۴
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم لرستان

توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم لرستان
لرستان - ویسکرمی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حامد ویسکرمی، امروز در رزمایش احسان و همدلی و اهدا بسته معیشتی به محرومین مناطق کم برخوردار استان و تجهیز ۹ خانه کشتی در استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: امروز ۳۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع می شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی، مشق احسان، لوازم التحریر و بسته های بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا نابودی کامل این ویروس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کنار گروه های مردمی و سایر نهادهای انقلابی حضور خواهد داشت.

ویسکرمی در ادامه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: این طرح توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال اجرا بوده و هم اکنون یک هزار و ۲۱۵ واحد با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام آمادگی دارد که واحدهای مسکونی در حال ساخت را به ۵ هزار واحد مسکونی افزایش دهد.

وی ادامه داد: ۵ هزار و ۴۰۰ مسکن محرومین با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان در حال ساخت ایت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در نقاط محروم و سیل زده استان لرستان در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یادآور شد: هم اکنون بیش از ۲۴۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از هزار و ۱۱ هزار میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان در حال اجرا است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات