۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۰۴۳۵۳

کتاب «ره نامۀ زیست مجازی» رونمایی شد

کتاب «ره نامۀ زیست مجازی» رونمایی شد
مراسم افتتاحیه رسمی انتشارات «بینو» و رونمایی از کتاب «ره نامۀ زیست مجازی»، روز سه شنبه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه رسمی انتشارات «بینو» و رونمایی از کتاب «ره نامۀ زیست مجازی»، روز سه شنبه 17 اسفند ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رئیس و معاونین رسانه ملی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران ارشد صداوسیما و مدیران فرهنگی کشور نیز حضور داشتند.

کتاب «ره نامۀ زیست مجازی» رونمایی شد

غلامرضا نوری، معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی، در این مراسم به سخنرانی پرداختند. 

کتاب «ره نامۀ زیست مجازی» نیز به عنوان «اطلس زیست بوم‌های فرهنگ و رسانه در فضای مجازی» در 468 صفحه، قطع خشتی بزرگ و تمام رنگی در 7 فصل به عنوان اولین کتاب رسمی این انتشارات توسط رئیس و معاونین رسانه ملی رونمایی شد.

این کتاب با نگاهی زیست بوم محور، پژوهی از آخرین اطلاعات از 6 زیست بوم حوزه فرهنگ و رسانه در ابرزیست بوم فضای مجازی است. به گونه‌ای که با استفاده از داده‌پژوهی‌های اختصاصی دفتر مطالعات رسانه‌های نوین «بینو» و همچنین بهره‌مندی از مجموعه‌ای کامل از بروز‌ترین و معتبرترین پژوهش‌های جهانی، اشرافی همه جانبه در اختیار مخاطبان این نوشتار خواهد گذاشت.

مطابق آنچه که در پیشگفتار این کتاب آمده کتاب «ره نامۀ زیست مجازی» در پی آن است که سطح نگاه در زیست‌ بوم‌های فرهنگ و رسانۀ فضای مجازی را از سطح عملیاتی به عمق راهبردی برساند؛ و از سوی دیگر مسئولان موثر در حکمرانی جامعه، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان، اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه و نخبگان فعال در عرصه فضای مجازی و رسانه را به سمت جستجو برای پاسخ به چگونگی معماری ارکان قدرت در فضای مجازی -مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی- سوق دهد.»

کتاب «ره نامۀ زیست مجازی» رونمایی شد

انتشارات دفتر مطالعات رسانه‌های نوین «بینو» به صورت تخصصی در حوزه فضای مجازی فعال خواهد بود.

گفتنی است علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهره‌گیری از دیگر تولیدات دفتر مطالعات رسانه‌های نوین می‌توانید به پایگاه اینترنتی WWW.BINO.IR مراجعه کنند.

ارسال نظرات