۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۰۲۶۷۱
با صدور پیامی؛

روحانیون کشمیری آتش زدن عکس سردار سلیمانی و رهبر انقلاب را محکوم کردند

روحانیون کشمیری آتش زدن عکس سردار سلیمانی و رهبر انقلاب را محکوم کردند
حجج اسلام والمسلمین قمی و حسینی با صدور پیام های جداگانه ای اقدام توهین آمیز یگان ارتش هند در خصوص آتش زدن عکس سردار قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین المللی خبرگزاری رسا، حجج اسلام والمسلمین سبط محمد شبیر قمی رئیس پیروان ولایت جموں و کشمیر هند و سید عابد حسین حسینی از روحانیون برجسته کشمیر با صدور پیام های جداگانه ای، اقدام توهین آمیز یگان ارتش هند در خصوص آتش زدن عکس سردار قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری را به شدت محکوم کردند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سبط محمد شبیر قمی رئیس پیروان ولایت جموں و کشمیر هند آمده است: آتش زدن عکس سردار شهید قاسم سلیمانی و حضرت الله سید علی خامنه ای، عملی شنیع و غیر قابل تحمل است، شیعیان کشمیر هرگز چنین اقدامی را تحمل نخواهند کرد، لذا به دولت اخطار می دهیم که از تکرار چنین اعمال پرهیز کند.

وی با فرستادن درود و سلام به ملت مقاوم کشمیر، گفت: در حفظ ارزش های دینی و اجتماعی از تقدیم هیچ گونه فداکاری اجتناب نخواهیم کرد.

این روحانی کشمیری سرکوب تظاهر کنندگان صلح آمیز را نیز به شدت محکوم کرد و ابراز داشت: یگان های ارتش هند نمی توانند، شیعیان کشمیر را با اقدامات و عملکرد تروریستی و غیر انسانی خود بترسانند، لذا بهتر است از عملیاتی که موجب بحرانی شدن اوضاع منطقه شود به شدت پرهیز کنند.

از سوی دیگر حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسین حسینی در توییت خود اقدام توهین آمیز یگان ارتش هند در منطقه ماگام را به شدت محکوم کرده و خواستار عذر خواهی رسمی ارتش هند شد و نوشت: قاسم سلیمانی شخصیتی بودند که با اخلاق خود به جهانیان درس صلح و برادری دادند.

وی نوشت: طبق سخنان سردار قاسم سلیمانی ظلم بدترین چیز در روی زمین است و به هیچ عنوان قابل قبول و تحمل نیست، لذا اگر فردی عکس چنین انسان بزرگی را آتش بزند و پاره کند در حقیقت به یک ملت صلح دوست ستم کرده است.

این روحانی کشمیری در آخر از جوانان کشمیری خواست که آرامش خود را حفظ کرده و از تشنج اوضاع منطقه جلوگیری کنند./988/

روحانیون کشمیری آتش زدن عکس سردار سلیمانی و رهبری را محکوم کردند

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کلیپ ش را هم کار کنید خیلی جالب است
1
0