۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۰۲۲۱۵

صحبت‌های پدرزن اهوازی درباره علت فرار دخترش به ترکیه

صحبت‌های پدرزن اهوازی درباره علت فرار دخترش به ترکیه
با گذشت چهار روز از قتل زن ۱۷ ساله اهوازی به نام غزل توسط همسرش سجاد، مادر متهم در مصاحبه‌ای در مورد زندگی عروس نوجوانش و علت فرار او به ترکیه صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آن‌طور که پدر غزل به خبرگزاری فارس گفته است، متهم به قتل زندگی خوبی برای غزل فراهم کرده بود و با این‌که دخترش گاهی به‌دلیل بحث زن و شوهری و به حالت قهر به خانه پدری می‌آمد اما قهر او دو  سه روز بیشتر طول نمی‌کشید و دوباره به خانه خودش برمی‌گشت.

شوهر غزل هم به گفته او، پسر سر به‌راه و اهل ورزشی بود و هیچ‌گاه سراغ دود و دم نرفته بود. شبی که غزل خانه را ترک کرد، خودروی پرایدی دنبال او آمد و غزل را با خودش برد. پدر غزل از همین مساله شاکی است که چرا تردد پراید در آن ساعت شب در اتوبان شناسایی نشده بود. پس از چند روز غزل خودش تماس گرفت و گفت به ترکیه رفته‌ است.

به‌گفته پدر غزل، او و عموی غزل با هم به ترکیه رفتند و زن جوان را به ایران برگرداندند.

او ادامه داد: «غزل را به دلیل کاری که کرده بود، سرزنش کردم و گفتم سر خانه و زندگی‌ات برگرد که دخترم هم حرفی نداشت. وقتی به ایران آمدیم، غزل و مادرش از دیدن هم خیلی خوشحال شدند. عموی غزل می‌خواست او را به پلیس مورد اعتمادمان تحویل دهد که من گفتم فردا او را تحویل می‌دهم. تصمیم داشتم همراه با دخترم شکایت قبلی‌مان درخصوص باند خرید و فروش دختران که در اهواز مشغول فعالیت هستند را پیگیری کنیم تا دستگیر شوند که کارمان ناتمام ماند. یک روز که از خانه بیرون رفته بودم، عموی غزل دنبالش آمد و او را سوار بر ماشین با خودش برد که ناگهان سجاد جلوی ماشین ظاهر شد و بعد هم دخترم را برد و کشت.»

در فضای مجازی حرف از این است که پدر غزل چون عموی سجاد است، رضایت خواهد داد اما پدر غزل می‌گوید از دامادش که متهم به قتل است شکایت کرده و قصد رضایت دادن هم ندارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

ارسال نظرات