۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۷۰۲۰۹۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

انقلابی بودن جامعه در گرو انقلابی ماندن طلاب و روحانیون است

انقلابی بودن جامعه در گرو انقلابی ماندن طلاب و روحانیون است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تأکید کرد که اگر جامعه بخواهد انقلابی بماند طلاب و روحانیون باید انقلابی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در بازدید از مدرسه علمیه فاطمیه خواهران شهر بندپی با اشاره به این که خواهران در عرصه علم آموزی و تبلیغ کوشا، زحمتکش، جدی و پر تلاش هستند، گفت: خوشبختانه یک رقابت سالم و سازنده نیز بین آنها وحود دارد که زمینه ساز پیشرفت خواهد بود.

وی بر ضرورت بهره گیری از توان علمی و تبلیغی فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران در عرصه های مرتبط تأکید کرد و افزود: درس خواندن در حوزه باید مقدمه حضور این فعالان دینی و فرهنگی در سایر عرصه های جامعه باشد و از معلومات آنها استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به تعدد جلسات مذهبی بانوان در سطح جامعه اشاره کرد و با بیان این که برخی از این افراد از فضل لازم نیز برخوردار نیستند، تصریح کرد: بهتر از این در این جلسات از توان علمی و تبلیغی خواهران فازغ التحصیل حوزه علمیه خواهران بهره گرفته شود تا احکام، اخلاق، حلال و حرام، عفاف و حجاب، مسائل سیاسی و مربوط به انقلاب را بیان کنند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که هم خودمان باید انقلابی بمانیم و هم جامعه، خاطرنشان کرد: اگر جامعه بخواهد انقلابی بماند طلاب و روحانیان باید انقلابی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که با روحیه انقلابی می توانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم، ادامه داد: تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب در جامعه بهترین راه عبور از مشکلات و شکست دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که خدا را شاکریم که پرچم داری داریم که دشمنان هم به پاکی و سلامت ایشان اعتراف دارند، تصریح کرد: زندگی امام راحل و مقام معظم رهبری کاملاً شفاف، زلال، پاک و روشن است و این دو شخصیت بزرگ انقلاب رهبرانی مدیر، مدبر و دشمن شناس بوده و هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت تبعیت از مقام ولایت و رهبری تأکید کرد و گفت: اگر دور چنین رهبری خالی کنیم و تابع نباشیم نزد خداوند متعال پاسخی نخواهیم داشت./950/پ210/

ارسال نظرات