۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۰۱۹۵۷
نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

هدایت های رهبری و بصیرت مردم از عوامل خنثی سازی توطئه های دشمن

هدایت های رهبری و بصیرت مردم از عوامل خنثی سازی توطئه های دشمن
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به شکست توطئه‌های دشمنان در طول ۴۳ سال اخیر، گفت: این توطئه‌ها با هدایت‌ها و رهنمود‌های رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله گرایلی که در بهشهر برگزار شد، گفت: بهشهر به عنوان شهرستان ولایی شناخته می شود ومفاخری همچون حضرات آیات کوهستانی، ایازی، نصیری و شهید هاشمی نژاد از خود به یادگار گذاشته است.

وی با بیان این که مردم بهشهر در پای عَلَم انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر داشتند و شهری پر جنب و جوش و حامی حرکت امام خمینی(ره) بودند، افزود: مردم این شهرستان بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مدافعین حرم این شهرستان نیز در دفاع از حرم خوش درخشیدند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره حدیثی از امام هادی(ع) که فرمود دنیا یک بازار است، ادامه داد: یک دسته در این بازار کاسبی را می دانند و سود می برند و دسته ای دیگر کاسبی را نمی دانند و عزم و التزام لازم را ندارند و ضرر می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیات این که اعضا و جوارح ما باید مورد استفاده درست قرار گیرند، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) چشم که برای خواندن قرآن به کار بسته نشود ارزش ندارد.

وی با اشاره به این که عده ای از جوارح خود علیه دین و بشریت بکارگیری می کنند، تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی تبلیغات دروغین خود علیه انقلاب اسلامی را با شتاب هرچه بیشتر دنبال می کند و تمیز دادن بین حق و باطل در جامه امروز سخت شده و باید مراقبت کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب با تحریک عواطف مردم در فضای مجازی، انواع دسیسه های فرهنگی از جمله سگ گردانی را در جامعه ما ترویج می کند، افزود: استکبار از وارد کردن ضربه اساسی به انقلاب اسلامی ناامید است و با جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که اگر بخواهیم در دنیا سود ببریم باید، جوارح خود را در خدمت به خدا و خلق روزگار بگیریم، ادامه داد: ایمان، عمل صالح و سفارش به صبر و راستی و درستی باید مورد توجه همگان باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به شکست توطئه های دشمنان در طول 43 سال اخیر، تصریح کرد: همه توطئه های دشمن با هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی علیرغم توطئه های سنگین به مسیر خود با قدرت ادامه می دهد، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر توان و عزم داخلی به یک قدرت بلامنازع منطقه ای تبدیل شده است./950/پ210/

ارسال نظرات