۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۹۹۶۰۵
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به مسائل و مشکلات روز جامعه در عرصه تبلیغ

ضرورت توجه به مسائل و مشکلات روز جامعه در عرصه تبلیغ
لرستان- حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت برنامه ریزی منسجم در عرصه تبلیغ تأکید کرد و گفت: بید به مسائل و مشکلات روز جامعه توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه مبلغان طرح هجرت شهرستان خرم آباد گفت: تبلیغ امری مهم و ضروری برای هدایت دینی جامعه و بصیرت بخشی است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان افزود: اولویت بندی در عرصه تبلیغ و توجه به مسائل و موضوعات روز جامعه امری مهم بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی یکپارچه و انتخاب موضوع مورد نیاز جامعه همواره باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت اهمیت به بحث مناسبت های تبلیغی تأکید کرد و گفت: در این ایام باید برنامه های تبلیغی پرمحتوا و در جهت تاثیر گذاری بیشتر بر مخاطبان طراحی شود.

وی با اشاره به آسیب ها و هجمه های فرهنگی در جامعه و اینکه بیشتر هجمه ها نسل جوان و نوجوان و کانون خانواده ها را هدف قرار داده اند، گفت: اجرا و تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی و بهره مندی از فرصت ها امری مهم برای مصون سازی نسل نو در برابر این آسیب ها است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بیان کرد: فعالیت های تبلیغی باید به گونه ای باشد که بتوان به نیازهای جامعه پاسخ داد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات